"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Vandaag naar het automuseum in Mulhouse (Frankrijk) geweest. Enorme aanrader!
Collectie bestaat vooral uit oldtimers, met een sterke nadruk op Franse auto's. Maar laat Bugatti nu een Frans merk zijn...

Het is heel vreemd om op zo'n bordje te lezen "er zijn 44 stuks van dit model gemaakt", en dan staan er daar los 10 naast elkaar in het museum.

Pronkstuk van de collectie is Bugatti Royale (1 of 6), maar het museum staat bomvol met speciallekes.
Echt zeer grote aanrader voor liefhebbers van voor-oorlogse wagens

Amai, wat een slee :love: Dat heeft toch echt iets he, die oude auto's met de bestuurderscabine en daar voor zo'n mega lange capeau.
Leuk weetje geleerd ook, blijkbaar heeft Bugatti een olifant als logo. Dat wist ik niet.
Ja, dat ding is 6,4m lang he.
Qua sportwagens vind ik jaren '60 het toppunt, maar qua statige, stijlvolle wagens is die jaren 20 en 30 echt fantastisch.

Ja, dat ding is 6,4m lang he.
Qua sportwagens vind ik jaren '60 het toppunt, maar qua statige, stijlvolle wagens is die jaren 20 en 30 echt fantastisch.
Laat u maar ne keer gaan :)
file

file

Laat u maar ne keer gaan :)
[

file
dit blijft toch een van de knapste wagens ooit

Op de parking van de Zes Bochten in Knokke M5 Touring, foto van autogespot genomen want stond volledig ingeparkeerd. (Weliswaar andere locatie in Knokke maar zelfde wagen)

IMG_5129.jpeg

Ik kom die M5’en af en toe tegen. Altijd dubbel gevoel, normaal ben ik altijd happy om een echte M tegen te komen, maar dat design…

9 dangen londen, meer verwacht mja mijn vrouw wou museums bezoeken 🤮, jammer van de Koenigsegg Jesko, wou meer foto's 😭 (had met mijn gouden bankkaart moeten zwaaien :rofl:) (zie vorige posts), (geen foto van een Ferrari 488 Pista, stond aan de rode lichten te wachten 🤷‍♂️)

D4EWJBm.jpeg

05pe3AD.jpeg

4E69CUn.jpeg

n2r0x1W.jpeg

H8p2QdL.jpeg

t6xVGfS.jpeg
jaja ook engelsen krijgen een boete:rofl::biglaugh::rofl::biglaugh:

Porsche Cayenne GTS
odozfEo.jpeg

VJA2IOv.jpeg

Terug
Bovenaan