"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Technisch gezien niet tegengekomen tijdens het rijden, maar ik was vandaag bij de garage voor jaarlijkse onderhoud en daar stonden deze 2 prachtexemplaren:

Zeker de Nissan kan ik pruimen. :drool: Porsches zijn fantastische bakken, maar ook dertien in een dozijn. Dan verkies ik toch een GT-R daarboven, puur omdat ze minder gezien worden.

Gisteren ook nog een prachtige Dodge Challenger tegengekomen op parking van Delhaize maar geen foto kunnen trekken.
Dat Porsche gedeelte sloeg niet op jouw foto's vermoed ik? 😅

Dat Porsche gedeelte sloeg niet op jouw foto's vermoed ik? 😅
Als het onduidelijk is wat ik zei, ik bedoel dat ik zo'n GT-R zou verkiezen bovenop een Porsche, die dertien in een dozijn zijn. De GT-R wordt vaak gezien als een rivaal van Porsche, ondanks dat Porsche toch op veel vlakken het kan winnen van Nissan.

Als het onduidelijk is wat ik zei, ik bedoel dat ik zo'n GT-R zou verkiezen bovenop een Porsche, die dertien in een dozijn zijn. De GT-R wordt vaak gezien als een rivaal van Porsche, ondanks dat Porsche toch op veel vlakken het kan winnen van Nissan.
Op die manier, sloeg dus inderdaad niet op jouw tweede foto. Ik kon me moeilijk voorstellen dat je een Porsche en Ferarri aan het verwarren was ;)

RR Wraith. Zwart met gele accenten.

Oud vrouwtje dat werd afgezet om op café te gaan :lol:

Indrukwekkende wagen wel.

Weeral een zwarte Ferrari Purosangue, nu in Denderleeuw. Het was waarschijnlijk dezelfde als op de E40. Dus eigenaar woont in de buurt hoogstwaarschijnlijk.

Vandaag op supercar madness voor de eerste keer een Koenigsegg (nuja, 2) gezien.
Toch zot hoe klein en laag die IRL zijn!
Voor de rest nog best veel Ferrari/Lambo/McLarens ook

Vandaag op supercar madness voor de eerste keer een Koenigsegg (nuja, 2) gezien.
Toch zot hoe klein en laag die IRL zijn!
Voor de rest nog best veel Ferrari/Lambo/McLarens ook

Dat is echt, vorig jaar een Agera gezien in Monaco. Denk dat die ne meter hoog was ofzo.

1000006548.png

Weet iemand dit circuit liggen? Lijkt me wel een leuke layout voor een trackday als alternatief voor de Nürburgring...

Ik zit momenteel in de Dominicaanse Republiek, armoe troef uiteraard maar vandaag tijdens uitstap Tesla Cybertruck in mat rood gezien.

Zeer vreemd om te zien tss al die versleten auto’s.

Ik zit momenteel in de Dominicaanse Republiek, armoe troef uiteraard maar vandaag tijdens uitstap Tesla Cybertruck in mat rood gezien.

Zeer vreemd om te zien tss al die versleten auto’s.
Toen wij daar waren, was dat 1 van de dingen die opviel. Heel arm, maar af en toe zie je een drugssmokkelaar met een Ferrari...

Terug
Bovenaan