"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ik ben hem tegengekomen!!!

ALPACINO

in een M3 achtige, over the top zwarte BM met een mega spoiler lip erop en over the top body kit...

I can die in peace(s) now.... Der Al gewoon, ben er nog niet goed van...

20250614-165955.png

20250614-124351.png

Vanmiddag iets dat van ver leek op een strook papier die lag te wapperen op mijn baanvak.

Bij het naderen bleken het 2 eekhoorntjes te zijn die over de baan lagen te rollebollen/spelen/vechten.

Dat is ook wel de eerste keer dat ik zoiets zie :biglaugh:

Zwarte Ferrari Purosangue op de E40 richting Gent deze middag rond 14 u. Special ding. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Doordat het iets hoger staat lijkt het een beetje op een samengedrukte Ferrari.

Ik zie nu de prijs van zo'n ding. Holy shit. Maar wel artificieel hoog.

Vorige week toch ook vanalles gezien in Alpen.
Zowat elk model Porsche, waaronder Turbo S, Dakar en GT3RS
15 Lambo Countach (op Cars & Coffee)
Toch zeker een stuk of 20 ferrari's, lambo's, ...

Maar voor mij het meest exclusieve: Audi A1 Quattro. 1 of 333.

Technisch gezien niet tegengekomen tijdens het rijden, maar ik was vandaag bij de garage voor jaarlijkse onderhoud en daar stonden deze 2 prachtexemplaren:

Zeker de Nissan kan ik pruimen. :drool: Porsches zijn fantastische bakken, maar ook dertien in een dozijn. Dan verkies ik toch een GT-R daarboven, puur omdat ze minder gezien worden.

Gisteren ook nog een prachtige Dodge Challenger tegengekomen op parking van Delhaize maar geen foto kunnen trekken.

Zonet in BXL voor de eerste keer een mede LBX rijder gekruist. De zijne was in die copper kleur, ook wel een zeer mooie kleur vond ik.

Belg, Deen en Hollander?
Wel dikke spot, een vd mooiste modellen van Ford ooit.
Geen idee eigenlijk. 1 vd 3 staat er regelmatig. De andere 2 hebben er 2 dagen gestaan denk ik. Nu zijn ze weer weg. Misschien inderdaad een minimeeting.

Ik ben ne camion tegengekomen die 30 jaar geleden aan een toeleverancier van BMW vertrokken is, en nog altijd de weg naar de BMW fabriek niet gevonden heeft in die 30 jaar.

pinckers-onze-diensten-transport-goederen.jpg

Vandaag al wat dikke bakken zien rijden en général. Vele compagnies houden hun AV op het einde van juni, dus met een dikke slee op verplaatsing.

Vanmorgen een zwarte E30 M3 met nummerplaat "M 3 T" gezien, stond wel op een remorque, heel proper exemplaar. Geen foto kunnen nemen.
dus geen idee of die T dan voor Turbo zou staan, was anders zeer clean.

Terug
Bovenaan