"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Leuk speelgoed, te duur voor wat het is vind ik ma bon. Bestaan er gelijkaardige (elektrische) designs?

Ik reed in de tuin rond met mijn grasmaaier als er plots 3 chinooks overvliegen. :wtf: Wat een geluid.
Volgens flightradar Nederlands leger dat vanuit Engeland komt. Toch eens iets speciaal om te zien. :D

Net bmw X5 jmgr gezien. Vraag me af wat jmgr is, kan niets vinden buiten een YouTube filmpje van ene die dezelfde wagen heeft gespot in een garage.

Ik reed in de tuin rond met mijn grasmaaier als er plots 3 chinooks overvliegen. :wtf: Wat een geluid.
Volgens flightradar Nederlands leger dat vanuit Engeland komt. Toch eens iets speciaal om te zien. :D
Ik heb ze gisterenmiddag zien hun draai maken in escalles. Redelijk indrukwekkend.

Is volgens mij toch eerder 1 van 799? Of is dat geen SF90 XX stradale? Van de spider ook wel nog eens 599 stuks
Welja, dus 800 coupes en 600 cabrio's
Maar uiteindelijk zelfde model he.
Om een vergelijking te geven, van de 599xx (niet straatlegaal) zijn er 29 gemaakt.

Politieachtervolging op de E40 richting Gent ter hoogte van Ternat. Ze vlamden op de pechstrook mij voorbij terwijl ik al 125 reed 😳 De E40 zat vrij vol dus ik hoop dat die zot er af is gegaan ergens of tegengehouden kon worden.

Terug
Bovenaan