Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor banden maakt het weinig uit welke vorm er op zit.Maar nog steeds een SUV....![]()
Ik ben benieuwd of ik die ook in de gemeente ga zien. Hier twee straten verder is er ene met ene Lotus Eletre in het zwart.
Dat zijn imo nog redelijk normale auto's voor daar hoor. Staan regelmatig Bentleys en RR's tussen ook.Ik ben benieuwd of ik die ook in de gemeente ga zien. Hier twee straten verder is er ene met ene Lotus Eletre in het zwart.
Tijdens het wachten op mijn vrouw aan de luchthaven op P1 VIP:
- BMW x3m
- Range Rover sport SV
- Lotus Eletre
- een stuk of 5 BMW X5 (45e, 50e en een M)
- Een paar BMW 745le
en nog wat spul. Echt niet normaal wat daar soms geparkeerd staat...
X5 45e/50e kom je nu toch op bijna elke straathoek tegen?Ik ben benieuwd of ik die ook in de gemeente ga zien. Hier twee straten verder is er ene met ene Lotus Eletre in het zwart.
- BMW x3m
- Range Rover sport SV
- Lotus Eletre
- Een paar BMW 745le
Soms denk ik dat ze de X5 ergens gratis hebben uitgedeeld op een bepaald moment (wel schone bak)X5 45e/50e kom je nu toch op bijna elke straathoek tegen?
Was ook een tijdje zo. Als je eentje had besteld, kon je hem met winst verkopen aan de verkoper...Soms denk ik dat ze de X5 ergens gratis hebben uitgedeeld op een bepaald moment (wel schone bak)
Inderdaad, maar eigenlijk wel zot. Ik ben gewoon altijd verbaasd over hoeveel er daar altijd verzameld staan. Ik heb er niet echt zitten rond wandelen maar ik denk ik inderdaad dat er nog zotter spul stond.X5 45e/50e kom je nu toch op bijna elke straathoek tegen?
Jup...Inderdaad, maar eigenlijk wel zot. Ik ben gewoon altijd verbaasd over hoeveel er daar altijd verzameld staan. Ik heb er niet echt zitten rond wandelen maar ik denk ik inderdaad dat er nog zotter spul stond.
Ik veronderstel zakenlui op reis?

Ik ben benieuwd of ik die ook in de gemeente ga zien. Hier twee straten verder is er ene met ene Lotus Eletre in het zwart.
- BMW x3m
- Range Rover sport SV
- Lotus Eletre
- Een paar BMW 745le
Woonde jij niet in dezelfde gemeente (naast mezelf en Tomski?)? Indien ja, de persoon waar ik het over heb woont aan de brandweerkazerne.Afgelopen weekend op de E34 een zwarte Lotus Eletre zien rijden, eerste keer dat ik die tegenkwam.
Woonde jij niet in dezelfde gemeente (naast mezelf en Tomski?)? Indien ja, de persoon waar ik het over heb woont aan de brandweerkazerne.

Never mind thenIk heb geen idee waar jullie wonen, de zoekfunctie op BG spreekt over Aalst? Als dat klopt, is dat toch 50 km van hier![]()