Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt toch (veel) meer op een Aventador dan op een Revuelto, of ligt dat aan mij?Op vakantie een Lamborghini Revuelto (geen parate kennis)
![]()
![]()
Blijkbaar een V12 PHEV - via die oranje kabel ingeplugd in het appartement op het eerste verdiep.
Inderdaad geen Revuelto, koplampen/voorbumper zijn niet revuelto, achterkant ook niet.Dat lijkt toch (veel) meer op een Aventador dan op een Revuelto, of ligt dat aan mij?
Hmm inderdaad, het is de kleur die me de verkeerde kant op stuurde.Inderdaad geen Revuelto, koplampen/voorbumper zijn niet revuelto, achterkant ook niet.
Got it, is inderdaad een Aventador:
In dit geval wel een mooie uitvoering naar mijn mening. Persoonlijk ben ik ook wel van mening dat ik liever 10 verschillende auto's zie waarvan ik bij 9/10 wil walgen, maar waar iedereen de auto naar zijn smaak gemaakt heeft, ipv 10 dezelfde auto's.Quasi elke auto waar ze zo brol op plakken ziet er gewoon niet meer deftig uit imo. De lijnen waar een designer op heeft zitten nadenken en sculpten allemaal de vuilbak in en je blijft achter met een matchbox.
Zoals een BMW met iets aftermarket op. Of een mix en match van optiepakketten die niet OEM te kiezen vallen. M spiegelkapjes op een diesletje enzovoort. Bah, zo vreselijk telkens. Valt ook meteen op voor eender wie van auto's houdt.
vaak staan die langer stil, >1maand. wel beetje bizarre plaats daarvoor en dus batterij op peil houden. anders geraak je zeer moeilijk in de wagen.Hmm inderdaad, het is de kleur die me de verkeerde kant op stuurde.
Waarom loopt er dan een elektriciteitskabel in - druppellader voor de batterij?

@ST22HTV He still has the SF90, but the 720S is gone. Also has a Huracan, Huracan Evo and potentially still an i8
Een cayenne turbo… met banden van Nexen - niet dat dat absolute rommel is, maar op zo een kar kwamen toch alleen maar absolute premiumbanden als ik het was.

Ma potverdikke.![]()
Ik was vorige week toevallig in de showroom van Porsche Antwerpen en had ook een nieuwe Cayenne Coupe zien staan met die banden![]()

Meh, 't is toch maar een SUV. Zolang ze maar niet onder een 911 en 718 zitten.Een cayenne turbo… met banden van Nexen - niet dat dat absolute rommel is, maar op zo een kar kwamen toch alleen maar absolute premiumbanden als ik het was.
Maar wel een SUV met veel gewicht en hoog vermogen. Ik vermoed dat die enorm veel bandenslijtage hebben eigenlijk...Meh, 't is toch maar een SUV. Zolang ze maar niet onder een 911 en 718 zitten.
Wel een SUV met 739pk in het geval van de turbo e-hybrid.Meh, 't is toch maar een SUV. Zolang ze maar niet onder een 911 en 718 zitten.