"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Tijdens museumbezoek deze toffe wagens gezien.

78BB6D23-2F0B-41C7-978D-B2942985F097.jpeg

B59DBF09-9306-4C47-AFD6-2AEB62EAE582.jpeg

Quasi elke auto waar ze zo brol op plakken ziet er gewoon niet meer deftig uit imo. De lijnen waar een designer op heeft zitten nadenken en sculpten allemaal de vuilbak in en je blijft achter met een matchbox.

Zoals een BMW met iets aftermarket op. Of een mix en match van optiepakketten die niet OEM te kiezen vallen. M spiegelkapjes op een diesletje enzovoort. Bah, zo vreselijk telkens. Valt ook meteen op voor eender wie van auto's houdt.

Quasi elke auto waar ze zo brol op plakken ziet er gewoon niet meer deftig uit imo. De lijnen waar een designer op heeft zitten nadenken en sculpten allemaal de vuilbak in en je blijft achter met een matchbox.

Zoals een BMW met iets aftermarket op. Of een mix en match van optiepakketten die niet OEM te kiezen vallen. M spiegelkapjes op een diesletje enzovoort. Bah, zo vreselijk telkens. Valt ook meteen op voor eender wie van auto's houdt.
In dit geval wel een mooie uitvoering naar mijn mening. Persoonlijk ben ik ook wel van mening dat ik liever 10 verschillende auto's zie waarvan ik bij 9/10 wil walgen, maar waar iedereen de auto naar zijn smaak gemaakt heeft, ipv 10 dezelfde auto's.

Kabel kan vanalles zijn: Misschien gratis parking voor elektrisch? Druppellader? Lader voor een airride control ofzo, ...

Hmm inderdaad, het is de kleur die me de verkeerde kant op stuurde.

Waarom loopt er dan een elektriciteitskabel in - druppellader voor de batterij?
vaak staan die langer stil, >1maand. wel beetje bizarre plaats daarvoor en dus batterij op peil houden. anders geraak je zeer moeilijk in de wagen.

Met het kenteken vind je inderdaad meer, hier komt het:

Lamborghini Aventador LP700-4 Liberty Walk LB Performance Wide Body​

autogespot

Het was inderdaad in Cardiff. zoals foto twee en de eigenaar heeft blijkbaar nog wat.

@ST22HTV He still has the SF90, but the 720S is gone. Also has a Huracan, Huracan Evo and potentially still an i8

Een cayenne turbo… met banden van Nexen - niet dat dat absolute rommel is, maar op zo een kar kwamen toch alleen maar absolute premiumbanden als ik het was.

MOGbaSh.jpeg

Ik was vorige week toevallig in de showroom van Porsche Antwerpen en had ook een nieuwe Cayenne Coupe zien staan met die banden :unsure:
Ma potverdikke.

Het zullen dan toch betere banden zijn dan ik vermoedde neem ik gaan. Porsche gaat nu toch geen rommel onder die karren leggen :)

Terug
Bovenaan