"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Carpool Wommelgem. Zou de eigenaar nog leven? :unsure:

6YKdD0A.jpeg

qzFzh3k.jpeg

afTGk56.jpeg

CB is Sofia
'k zou zeggen, platen afschroeven, kan altijd eens van pas komen... :cool: maar waarschijnlijk al gebruikt als 'transportwagen'

Ik zie tegenwoordig vaak de Lotus Eletre, als die achter mij hangt moet ik toch vaak 2 keer kijken of het geen Urus is.

Ik zie tegenwoordig vaak de Lotus Eletre, als die achter mij hangt moet ik toch vaak 2 keer kijken of het geen Urus is.
Het is echt heel vreemd hoe hard die daar op lijkt. Elke keer moet ik ook extra checken.
Ben er alleen nog niet uit of dat nu een compliment of een belediging is...

Het is echt heel vreemd hoe hard die daar op lijkt. Elke keer moet ik ook extra checken.
Ben er alleen nog niet uit of dat nu een compliment of een belediging is...
Ik vind die Lotus niet lelijk.. maar wel erg veel geld voor die wagen.

Maar, dat vind ik tegenwoordig van heel veel wagens zo..

Hier intussen ook beslist de 545e gewoon nog een tijdje te houden, ik ga niks leukers/gelijkaardig vinden voor dat geld.

Hier intussen ook beslist de 545e gewoon nog een tijdje te houden, ik ga niks leukers/gelijkaardig vinden voor dat geld.
M5 touring

Bwa veel geld? Ja in absolute cijfers zeker en vast maar relatief? Als je kijkt wat je krijgt bij de concurrentie?
Ik moet het nooit hebben. De nieuwe generaties zijn geen Lotus meer maar Geely, maar als je in dat segment shopt, lijkt het me een zeer goede keuze te zijn.

Bwa veel geld? Ja in absolute cijfers zeker en vast maar relatief? Als je kijkt wat je krijgt bij de concurrentie?
Ik moet het nooit hebben. De nieuwe generaties zijn geen Lotus meer maar Geely, maar als je in dat segment shopt, lijkt het me een zeer goede keuze te zijn.
Hola maar ik ben ook mis. Ik zie nu een vanafprijs van 98k. Terwijl ik met een vanafprijs van 130k in mijn hoofd zat, dat is al heel wat anders.

Je bent er niet ver van, voor de meeste Belgen is dat gewoon 'nen oostblokker'.
Roemenië en Bulgarije ken ik er veel van buiten, Polen is iets lastiger.

Terug
Bovenaan