Mijn pa heeft een peugeot partner waarvan er op de papieren citroën berlingo staat.Zou er op dat gelijkvormigheidsattest ook “RenaultMitsubishi” staan?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn pa heeft een peugeot partner waarvan er op de papieren citroën berlingo staat.Zou er op dat gelijkvormigheidsattest ook “RenaultMitsubishi” staan?

Van zoiets wil je toch echt het verhaal erachter kennen.Carpool Wommelgem. Zou de eigenaar nog leven?
![]()
![]()
![]()
Witte lijnen Enzo...Van zoiets wil je toch echt het verhaal erachter kennen.
Het is echt heel vreemd hoe hard die daar op lijkt. Elke keer moet ik ook extra checken.Ik zie tegenwoordig vaak de Lotus Eletre, als die achter mij hangt moet ik toch vaak 2 keer kijken of het geen Urus is.
Ik vind die Lotus niet lelijk.. maar wel erg veel geld voor die wagen.Het is echt heel vreemd hoe hard die daar op lijkt. Elke keer moet ik ook extra checken.
Ben er alleen nog niet uit of dat nu een compliment of een belediging is...
M5 touringIk vind die Lotus niet lelijk.. maar wel erg veel geld voor die wagen.
Maar, dat vind ik tegenwoordig van heel veel wagens zo..
Hier intussen ook beslist de 545e gewoon nog een tijdje te houden, ik ga niks leukers/gelijkaardig vinden voor dat geld.
“Voor dat geld” stond er bijM5 touring

Ik vind die Lotus niet lelijk.. maar wel erg veel geld voor die wagen.
Maar, dat vind ik tegenwoordig van heel veel wagens zo..
Hier intussen ook beslist de 545e gewoon nog een tijdje te houden, ik ga niks leukers/gelijkaardig vinden voor dat geld.
Hola maar ik ben ook mis. Ik zie nu een vanafprijs van 98k. Terwijl ik met een vanafprijs van 130k in mijn hoofd zat, dat is al heel wat anders.Bwa veel geld? Ja in absolute cijfers zeker en vast maar relatief? Als je kijkt wat je krijgt bij de concurrentie?
Ik moet het nooit hebben. De nieuwe generaties zijn geen Lotus meer maar Geely, maar als je in dat segment shopt, lijkt het me een zeer goede keuze te zijn.
CB is bij mijn weten SvilengradCB is Sofia
'k zou zeggen, platen afschroeven, kan altijd eens van pas komen...maar waarschijnlijk al gebruikt als 'transportwagen'
CB is bij mijn weten Svilengrad
| С, СА, СB | Sofia (Capital) | Сф, С, А | София |
| СН | Sliven Province | Сл, СЛ | СливеН |
Ongetwijfeld, aangezien er geen niet-competition versie is...