"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Een Ferrari Purosangue, moet zeggen, vrij underwelming voor een SUV van een half miljoen.

Ik bedoel dan dat het heus een topwagen zal zijn, maar het is niet dat als je hem ziet dat je achterover valt van die auto. Had bij een Rolls Royce Cullinan bijvoorbeeld meer dat "wow" gevoel.

Een Ferrari Purosangue, moet zeggen, vrij underwelming voor een SUV van een half miljoen.

Ik bedoel dan dat het heus een topwagen zal zijn, maar het is niet dat als je hem ziet dat je achterover valt van die auto. Had bij een Rolls Royce Cullinan bijvoorbeeld meer dat "wow" gevoel.
#nosuv :p

Idem - voor die prijs verwachtte ik ook een imposantere kar.

Dikke motor, dat wel.

1 of andere Lotus op de Antwerpse Ring gisteren, zwart met geel en zonder dak.

Zag hem in de verte rijden maar moest de afrit pakken.

Mogelijks ook eentje van hier op het forum :p

IMG_1551.jpeg

Deze dus blijkbaar.

Mijn vorige baas had zo eentje. Hij kon die bij het merk enkel bestellen als hij nog 2 andere modellen kocht.
Hij was zo fier als iets om te vertellen dat hij de eerste in België was die hem had (december 2023).
Zijn madam reed met een Brabus G800. Elke ochtend vertrokken ze samen thuis (aparte auto uiteraard). En op de oprit van het bedrijf kwamen ze dan beiden toe om ter luidst. 's avonds vertrokken ze dan ook beiden opt zelfde moment naar huis.
Heel eerlijk, machtig geluid hé!
Maar als ge weet op welke slinkse manier hij ze verdiend heeft..meh. en hoe hij met zn personeel omging.

Was ook iemand die bijna elke dag van de week een andere wagen had. 2 Rolls Royces, 2 Ferrari's, een Range Rover. Maar wekelijks personeel dat op het werk stond te wenen door de stress die hij bezorgde.
Dus die wagen heeft voor mij sowieso al een negatieve connotatie 😅

Tjah, meer vaker wel dan niet wordt je zo rijk; op de kap van een ander.
Klopt!
Alleen laten ze naar de buitenwereld uitschijnen da ze super lief/vriendelijk zijn. En misschien zijn ze het wel op familiaal vlak. Maar business gewijs zijn het wel eikels.
Tijdje terug verkochten ze appartementen van +-100m2 aan 800k. Deze gingen redelijk vlot weg...te vlot naar hun goesting. Waren enkele klanten klaar om naar de notaris te vertrekken..heeft de baas besloten dat de verkoop te vlot ging en hij er mss best 400k kon bijkletsen per unit. Uiteraard super kwade klanten.
3 jaar later kreeg hij ze niet verkocht en kwam het zogezegd door de slechte sales/marketing en lag het niet aan de prijs.
Ik was vroeger ook zo, vol bewondering voor bedrijfsleiders en hun imperium..tot ik daar gewerkt heb.
Ze wonen in een woning met kogelvrij glas enzo. Als ge iets of wat normaal business voert, hebt ge da ni nodig denk ik dan 🤔

Ze wonen in een woning met kogelvrij glas enzo. Als ge iets of wat normaal business voert, hebt ge da ni nodig denk ik dan 🤔
Afhankelijk van waar je woont kan dat nog wel eens handig zijn 😅

Maar inderdaad, die zullen ergens wel wat louche zaakjes hebben. Zo ken ik er nog wel. Eentje is dan al jaaaren terug op zijn oprit blijven liggen...om het niet graphic te beschrijven. Was ook gewoon een vriendelijke familiale ondernemer...

Een nieuwe Mitsubishi Colt. Niet duur of exclusief, maar ik had absoluut geen idee dat dat model nog/terug bestond.
Blijkt ook niet verkocht te worden in België en een rebadge van een Renault Clio te zijn :oink:

Een nieuwe Mitsubishi Colt. Niet duur of exclusief, maar ik had absoluut geen idee dat dat model nog/terug bestond.
Blijkt ook niet verkocht te worden in België en een rebadge van een Renault Clio te zijn :oink:
Ik wist dus ook niet dat dat nog bestond met dat Mitsubishi hier jammergenoeg niet meer verkoopt. Dus foto van gezocht.

Waren die nu effectief te tam om zelfs de vorm van het Renaultlogo onder het Mitsubishilogo te vervangen? :lol:

7ony8j4bblx5_800.jpg

Ik wist dus ook niet dat dat nog bestond met dat Mitsubishi hier jammergenoeg niet meer verkoopt. Dus foto van gezocht.

Waren die nu effectief te tam om zelfs de vorm van het Renaultlogo onder het Mitsubishilogo te vervangen? :laugh:

7ony8j4bblx5_800.jpg
dan moet ge een andere capeau gaan maken, kost te veel he :D

Waren die nu effectief te tam om zelfs de vorm van het Renaultlogo onder het Mitsubishilogo te vervangen? :laugh:

7ony8j4bblx5_800.jpg
Zou er op dat gelijkvormigheidsattest ook “Renault Mitsubishi” staan?

Terug
Bovenaan