Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alst uit zijne mond komt, dan kan ik niet helpen.
Nee als ik moet hoesten, hoest ik 1 of 2 keer en dan hik ik.Ik zie geen probleem.. Als je niet kan hoesten dan ga je ook niet hikken dus is er niks aan de hand? En als je per se toch wil hoesten dan moet je gewoon eerst hikken en daarna hoesten.
Mn klauwen doen nie zeer?Ik denk eerder aan mond- en klauwzeer
Nee ik heb nooit de hikMoet je ook hoesten als je hikt?
Ah uw probleem is opgelost.Nee ik heb nooit de hik
Neehee.Ah uw probleem is opgelost.
Kannie. Ik ben kaal.Nee maar mss wel luizen!
Kanniebaal.
Tis hier nie dieje onnozele uit de kont text thread he
hier dieje onnozele uit de kont
Tis wel serieus
dan is er maar 1 oplossing en dat is dezelfde dat Forumgebruiker toegepast heeft op zichzelf: euthanasie.Nee als ik moet hoesten, hoest ik 1 of 2 keer en dan hik ik.
Ik kan niet meer doorhoesten en t blijft dan kriebelen in mn keel.
Ja goed plan. Al vaker gedacht dat ik zo van mijnkankeraidsschurftmondenklauwzeer af geraak.dan is er maar 1 oplossing en dat is dezelfde dat Forumgebruiker toegepast heeft op zichzelf: euthanasie.
Da gaat nie echt als ge nie thuis zijt of de hoest al os gepasseerd he.Op bed gaan liggen met je hoofd van de rand. 3x op je borst kloppen, een hoesje doen en dan 5x over je keel wrijven.
Voila, das dan 50 euro.
Ge moet dat doen als ge thuis zijt tegen toekomstige hoestjes he of vandaag heb je het weer zitten!Da gaat nie echt als ge nie thuis zijt of de hoest al os gepasseerd he.
Niks 50 euro. 60.