Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als kind wel meegeklapt, maar nu doe ik dat toch niet meer hoor. Die persoon doet uiteindelijk ook gewoon zijn/haar jobals eerste beginnen klappen als een vliegtuig land.
ik klap wel altijd mee met anderen, maar als eerste durf ik toch nie zo goed.
stel je voor dat niemand anders mee klapt, sta je wat voor aap...
Bij de bakker begin ik ook niet spontaan te klappen als die mijn brood uit het rek neemt. Maar in de context van openbaar vervoer is het beter gekaderd als de bus stopt aan mijn halte.Ja en Nee.Als kind wel meegeklapt, maar nu doe ik dat toch niet meer hoor. Die persoon doet uiteindelijk ook gewoon zijn/haar jobBij de bakker begin ik ook niet spontaan te klappen als die mijn brood uit het rek neemt. Maar in de context van openbaar vervoer is het beter gekaderd als de bus stopt aan mijn halte.
De buschauffeur ook door correct de bocht te nemen en niet in het eerste beste huis op de hoek te vliegen met zijn bolide.Tenslotte heeft die piloot toch zowat uw leven gered door correct te landen.
Als iedereen zoals jou is en de buschauffeur even een bedankje gaat geven bij het stoppen aan de halte dan zijn we nog niet snel af van de vertragingen bij De Lijn.En ja , om uw lijn van openbaar vervoer door te trekken: als de chauffeur stopt aan mijn halte, dan bedank ik hem ook nog ff snel voor ik af stap.
kost toch geen geld, noch moeite?
Ik denk echt wel niet dat je het goed snapt hoor,De buschauffeur ook door correct de bocht te nemen en niet in het eerste beste huis op de hoek te vliegen met zijn bolide.
Als iedereen zoals jou is en de buschauffeur even een bedankje gaat geven bij het stoppen aan de halte dan zijn we nog niet snel af van de vertragingen bij De Lijn.
Ik wel hoor, ge zou dan eens moeten zien hoe trots die is.Als kind wel meegeklapt, maar nu doe ik dat toch niet meer hoor. Die persoon doet uiteindelijk ook gewoon zijn/haar jobBij de bakker begin ik ook niet spontaan te klappen als die mijn brood uit het rek neemt. Maar in de context van openbaar vervoer is het beter gekaderd als de bus stopt aan mijn halte.

Uw vrouw red dagdagelijks uw leven dan. Door u op tijd te voederen. i mean.. 'heeft uw leven gered door correct te landen' is een ferme overdrijving, tis niet dat een vliegtuig bij het landen altijd aan het crashen is he.Ik denk echt wel niet dat je het goed snapt hoor,
gewoon bij het AFSTAPPEN als de deuren open gaan halverwege, even vriendelijk knikken en bedankt roepen. zou niet weten welke vertragingen hierdoor ontstaan. Precies alsof je echt zoekt om een excuus om toch maar niet vriendelijk te moeten zijn.
Jeezes wat ben jij een zuurpruim van een mens. Mensen zoals jij zijn een perfect voorbeeld van een verzuurde maatschappij die we op bepaalde plekken meer en meer zien.
Gelukkig in mijn dorp/streek, is die mentaliteit nog niet ingeburgerd.
En tis nu het laatste wat ik er over zeg.
Deze staat hier al een paar keer in verschillende benoemingen.verder on topic: Ik heb nog nooit parachutesprong gedaan.
denk dat ik zelfs al alle mogelijke kleuren heb gegetenIk heb nog nooit een cuberdon gegeten.

Ik moet er ook bijzeggen dat ik noois of te nimmer ene ga eten. Ik heb ook nog nooit een macaron gegeten. Ik kan er mij niet toe brengen, geen idee waarom maar beide geven mij de ick.denk dat ik zelfs al alle mogelijke kleuren heb gegeten![]()
Nogthans, macarons, echt 1 van de beste versnaperingen. Mocht ik het zelf kunnen maken, at ik het wekelijks.Ik moet er ook bijzeggen dat ik noois of te nimmer ene ga eten. Ik heb ook nog nooit een macaron gegeten. Ik kan er mij niet toe brengen, geen idee waarom maar beide geven mij de ick.
Ze hebben ook alles waarvan ik normaal zou zeggen ‘yum’ maar nee, ik kan er mij niet toe brengen.Nogthans, macarons, echt 1 van de beste versnaperingen. Mocht ik het zelf kunnen maken, at ik het wekelijks.