Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ge hebt nog tijdIk heb nog nooit seks gehad met iemand jonger dan 16 jaar.

Ik heb nog nooit sex gehad met iemand 16 jaar jonger.Ik heb nog nooit seks gehad met iemand jonger dan 16 jaar.
Valt geproefd onder drinken of niet?Ik heb nog nooit cola gedronken (of Fanta, Sprite, ...).
Zelfs niet geproefd bij mij.Valt geproefd onder drinken of niet?
Zelfs niet vroeger als kind tijdens een feestje of zo?Zelfs niet geproefd bij mij.

Ik ben immuun voor groepsdruk wanneer het op eten en drinken aankomtZelfs niet vroeger als kind tijdens een feestje of zo?![]()
. Ik drink tout court geen koolzuurhoudende dranken, want dat prikt 
Dat ken ik, maar als kind wel eens geproefd en dan links laten liggen nadien (terwijl het wel gewoon in huis was). Doet ook vies met je maag als je nu zoiets drinkt.Ik ben immuun voor groepsdruk wanneer het op eten en drinken aankomt. Ik drink tout court geen koolzuurhoudende dranken, want dat prikt
![]()
Wat heb je nog nooit gedaan in jouw leven, wat voor een ander hoogstwaarschijnlijk heel normaal is?
75 procent doet hier niet aan drugs, maar nu zou het wel normaal zijn om verdovende middelen te gebruiken terwijl je op het forum zitIk heb nog nooit verdovende middelen gebruikt terwijl ik iets gepost heb op dit forum (en ook niet ervoor of erna).

Alcohol is ook een verdovend middel en daar ligt het percentage gebruikers wel hoger hier.75 procent doet hier niet aan drugs, maar nu zou het wel normaal zijn om verdovende middelen te gebruiken terwijl je op het forum zit![]()
Als je het zo bekijkt natuurlijk. Al hoef je niet dronken te zijn om alcohol te hebben geconsumeerd. Maar goed, we wijken afAlcohol is ook een verdovend middel en daar ligt het percentage gebruikers wel hoger hier.
Maar zelfs nooit dronken hier iets gepost op het forum.