Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben ook nooit ontmaagd (en ook mijn lever, nieren en andere ingewanden bezit ik nog steeds)Deze thread is zwaar aan het ontsporen. De volgende : "Ik ben nog maagd."

met zo'n naam zal dat ook niet nodig zijn.Ik heb nog nooit seks gehad met hulpmiddelen
Zie openingspost, reacties worden gebruikt om aan te geven of je dat wel/niet hebt gedaan.Ik heb nog nooit geskied, gesnowboard of op wintersport geweest.
Off-topic: wat een triestige gezichtjes, terwijl ik 't niet eens erg vind of het me aantrekt om eens te doen ^^.

= Ik heb dit wel al gedaan
= ik heb dit ook nog niet gedaanOeps ik had nog niet gerefreshedIk heb nog nooit een tattoo laten zetten.

Ja, I know... Maar het is tegelijk een bommetje qua notificaties van nieuwe reacties.Kudos aan de Topicstarter. Als er een topic is waar ik mijn reaction score mee in de hoogte kan jagen is het deze wel.
Dat ook wel ja. 32 notifications. Say what?Ja, I know... Maar het is tegelijk een bommetje qua notificaties van nieuwe reacties.