Ik ga op kot en ik neem mee...

In mijn kotcontract staat dat ik geen ijskast mag zetten op de kamer. Er moeten 2 ijskasten gedeeld worden met 10 mensen (+ toegankelijk voor een ganse blok van 50+ mensen). Nu is er hier en daar al eens iets verdwenen. Zou ik gewoon een tafelmodel ijskast op kot zetten zonder dat ze het weten? Wat is de kans dat ze erachter komen en wat zouden de gevolgen zijn?

In mijn kotcontract staat dat ik geen ijskast mag zetten op de kamer. Er moeten 2 ijskasten gedeeld worden met 10 mensen (+ toegankelijk voor een ganse blok van 50+ mensen). Nu is er hier en daar al eens iets verdwenen. Zou ik gewoon een tafelmodel ijskast op kot zetten zonder dat ze het weten? Wat is de kans dat ze erachter komen en wat zouden de gevolgen zijn?
Het mag wsl niet owv het verbruik en het mogelijk brandgevaar omdat studenten vaak een prehistorisch model gebruiken.
De kans dat ze erachter komen is klein volgrns mij. En gevolgen? Dat zal wel meevallen. Waarschijnlijk gaan ze u opleggrn die weg te doen.

een normaal redelijk mens zou zeggen "privacy man, niemand kan zien dat er een frigotje op uw kot staat"

mijn ervaring van een goeie 15 jaar terug:

"zwaar kotfeestje op vrijdagavond, met mijn bloot gat in bed beland (dont ask), kot bezaaid met bier en drankflessen, sigarettepeuken in elk mogelijk recipient, een walm van verschraald bier, frieten en pita"

kotmadam (oude stijl) doet op zaterdagochtend even haar toer in de koten onder het mom "ff checken" en "fuck privacy"

kotmadam komt binnen, kotmadam zucht, kotmadam weer naar buiten

Mijn gevoel zegt dat je hier zoekt naar bevestiging van je idee om een extra koelkast te plaatsen, ondanks dat je contractbreuk pleegt.

Wat de gevolgen zijn, kan denk ik niemand inschatten en zal veel afhangen van de verhuurder. Ik zou verwachten (omdat ie het risico loopt op leegstand) dat er minimaal verwijdering vh toestel, maar mogelijk ook bepaalde extra compensaties gevraagd worden en dus geen uitzetting (al lijkt mij dat technisch mogelijk).

Wat je kan meenemen: een Xbox, PlayStation,… eigenlijk alles dat je kan afleiden zonder te vroeg aan de pinten te beginnen.

Terug
Bovenaan