Multimedia Iemand die aankoop wil doen in de DE of FR google store (pixel 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruigen Das

Well-known member
dilbeek
iTrader: 100% (105/105)
Gevraagde goederen
30 watt laadblokken voor usb C, merk google, dient voor gebruik met google pixel 6 (zie post)
Zoals de titel reeds zegt, ik ben op zoek naar iemand die een aankoop plant te doen in de Duitse of Franse google (online) store, waarbij je een adres in het land zelf moet hebben...

Bijvoorbeeld krijg je nu zelf een bose headset twv 300 euro gratis (tijdelijk) bij aankoop van nieuwe pixel 6 smartphone. Ik heb hem los besteld via fnac, maar die leveren zulke laadblokken niet, en ze zitten dus ook niet mee in de doos van de GSM.

Ik wil gerust meedelen in de kost om het naar België te krijgen en dan ook eventueel de postkosten om het naar mijn adres op te sturen moest dit nodig blijken te zijn...

Laat in alle geval iets weten moest je daar toevallig van plan zijn om de nieuwe pixel, of andere zaken aan te kopen via een Duits (liefst Duits eigenlijk, omdat ze daar een combo verkopen van laadblok + kabel) adres.

Kostprijs is 29 eur incl verzending en 39 voor laadblok en kabel

Ik ben van plan om van elk eentje te kopen

Kan vooruit worden betaald via paypal indien de nodige garanties er zijn (goede itrader bv.)

Ken je dus iemand, of ben je zelf van plan om daar iets aan te kopen laat het me AUB weten hier of via pm

Grtz

Gethez
 
Ook in fr-store verkopen ze combo met kabel = deze net gevonden.
Waarom wil je specifiek die en geen Amazon blokje van 30w voor 10 euro?
Ik heb gelezen dat er HEEL wat laadblokken gewoon niet werken, ik las zelf iets dat enkel iphone blokjes het zouden doen bij 1 reactie...

Dat en heb graag alles stock

Is ervoor gemaakt zeker? Spijtig dat ze u die meerkost laten maken omdat het niet mee in de doos zit, toch kwalijke trend imo
 
Geen fijne trend inderdaad maar ook stom van Google om niet eens een volledig witte Europese stekker te maken… hoe ziet dat ding er nu uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan