PC Onderdelen I5 6500, Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 en DDR4 geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
13/01/2021 - 20:00

demon326

Active member
Crowdfunder FE
Hasselt
iTrader: 100% (25/25)
Algemene informatie/specificaties
Ballistix sport DDR 4 16GB @ 2400 -> min 35 / meneem 40
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Stevoort, Hasselt
De bovendestaande items worden allemaal los verkocht, maar voorkeur gaat ernaar uit om het moederbord, cpu en één of beide geheugen kits in één pakket weg te doen.

Opmerking betreffende het moederbord: Dit werd met één socket pinnetje verbogen geleverd door de fabrikant. Dit werd vakkundig rechtgezet en sindsdien werkte het moederbord zonder problemen. Jammer genoeg wouden ze het niet onder garantie nemen en dus werd het zelf hersteld.

De bovengenoemde prijzen zijn steeds zonder verzendkosten, die zijn voor de koper.

Mobo, cpu en Gskill zijn de deur uit.
 
Laatst bewerkt:
Genoteerd.

@ de rest: Voorkeur is echt wel om alles in één keer de deur uit te doen. Moest berenod afzien van het bod, dan zal ik de rest bekijken.
Je vermeld wel dat,
De bovendestaande items worden allemaal los verkocht, maar voorkeur gaat ernaar uit om het moederbord, cpu en één of beide geheugen kits in één pakket weg te doen.

dus ik ga er van uit dat mijn bod geld ?
 
Euh, ik weet dat er spannende dingen op tv (en op 't forum hier) zijn, maar er zijn er hier wel een paar leden die wat willen weten waar we staan nu hier in dit topic...
 
Je vermeld wel dat,
De bovendestaande items worden allemaal los verkocht, maar voorkeur gaat ernaar uit om het moederbord, cpu en één of beide geheugen kits in één pakket weg te doen.

dus ik ga er van uit dat mijn bod geld ?

Als berenod afziet van die specifieke kit wil ik het bod wel noteren. Als hij er niet vanaf zou zien, heeft het geen zin en doe ik alles in één keer de deur uit. Dit moeten jullie eventueel even onderdeling bespreken.

Ik ben absoluut niet van slechte wil, gewoon wat chaotisch :unsure:

Euh, ik weet dat er spannende dingen op tv (en op 't forum hier) zijn, maar er zijn er hier wel een paar leden die wat willen weten waar we staan nu hier in dit topic...

Sorry, maar ik heb gewoon de laatste dagen veel aan mijn hoofd waardoor ik nu en dan info vergeet bij te zetten. Mijn excuses hiervoor.

Dit gezegd, ik heb de meeneem prijs voor het bord eraan toegevoegd en dit is gewoon net zoals bij de andere parts 5 € meer tov de min prijs.
 
Is goe voor mij.

Dus meeneem op:

Intel I5 6500 -> min 70 € / meeneem 75
Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 Socket 1151 -> min 30 / 35 meeneem
G.Skill Aegis F4-3000C16D 16GB -> min 35 / 40 meeneem

Voor een totaal van 150€.
Moet wel verzonden worden, dus 5.7€ extra komt afgerond op 156€.
Stuur je via PM je bankgegevens? dan schrijf ik gelijk over!

Het Ballistics sport geheugen mag naar MRzone van mij.
 
Is goe voor mij.

Dus meeneem op:

Intel I5 6500 -> min 70 € / meeneem 75
Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 Socket 1151 -> min 30 / 35 meeneem
G.Skill Aegis F4-3000C16D 16GB -> min 35 / 40 meeneem

Voor een totaal van 150€.
Moet wel verzonden worden, dus 5.7€ extra komt afgerond op 156€.
Stuur je via PM je bankgegevens? dan schrijf ik gelijk over!

Het Ballistics sport geheugen mag naar MRzone van mij.
OK bij deze in orde voor mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan