Hulp nodig onderzoek UGent

JuliaSph

New member
Hi! Ik ben nu in mijn 2e bach psychologie en heb jullie hulp dringend nodig voor een onderzoekje aan de UGent. Als jullie iemand kennen tussen 14-18 jaar die ongeveer dagelijks gamed en het ziet zitten om mij te helpen, wil ik het graag horen! Ik zou met een van de ouders een interview moeten afleggen en de jongere een vragenlijst laten invullen. Ik wil wel even duidelijk maken dat dit niet als interventie bedoelt is tegen gaming, maar gewoon verzamelen van informatie. Heel graag hoor ik iets terug want ik ben echt aan het strugglen om iemand te vinden.
Edit Post
 
Is dat interview "live" (in persoon of teams), of stuur je je vragen via mail?

Ik wil gerust eens met m'n vrouw en zoon overleggen of ze dit zouden zien zitten
 
Is dat interview "live" (in persoon of teams), of stuur je je vragen via mail?

Ik wil gerust eens met m'n vrouw en zoon overleggen of ze dit zouden zien zitten
Het moet volgens mijn onderzoeksleider een huisbezoek zijn, dus in-person. Als dit niet zou lukken kan ik dit opzich nog bespreken en zien of via teams ook kan. Ik heb trouwens ook info-brieven met alle informatie als u wilt dat ik deze doorstuur!
 
Als je zo een onderzoek indient, let dan wel op je spelling. Een gamer is iemand die gameT. Lijkt me wel belangrijk ;)
 
Terug
Bovenaan