Play4 Huizenjagers

Dit programma bevestigt gewoon mijn gevoel over makelaars. De uitleg van makelaars is gewoon maar wat gelul, vaak niet correct. De mensen hebben toch ogen om te zien dat een badkamer een badkamer is en een keuken een keuken. Hoeveel makelaars hebben enige kennis van bouwkunde en technieken? EPC D, proficiat goed hoor, geen renovatieplicht, maar wel 2000m3 gas er doorjagen om je kot te verwarmen. Ik begrijp nog altijd de meerwaarde van een makelaar niet, tenzij je mensenschuw bent of op 100 km van je pand woont en 7/7 werkt.
 
Dit programma bevestigt gewoon mijn gevoel over makelaars. De uitleg van makelaars is gewoon maar wat gelul, vaak niet correct. De mensen hebben toch ogen om te zien dat een badkamer een badkamer is en een keuken een keuken. Hoeveel makelaars hebben enige kennis van bouwkunde en technieken? EPC D, proficiat goed hoor, geen renovatieplicht, maar wel 2000m3 gas er doorjagen om je kot te verwarmen. Ik begrijp nog altijd de meerwaarde van een makelaar niet, tenzij je mensenschuw bent of op 100 km van je pand woont en 7/7 werkt.

Makelaars hebben cliënteel / een goede website /..

Mijn ouders hebben hun huis zelf proberen te verkopen is niet gelukt.
Huis lag aan een drukke steenweg net aan lichten dus veel passage enzo die kan stoppen om eens te kijken maar het lukte niet om te verkopen (denk 10-12 maanden zelf geprobeerd)

Ze hebben het dan maar geprobeerd met een makelaar en die heeft dan het huis binnen de maand verkocht gekregen
Mijn ouders hebben ondanks de extra kosten dat je hebt door een makelaar dezelfde prijs gekregen als ze zelf zouden hebben verkocht.
(dus niets ingeboet)

Het kan misschien puur toeval zijn, maar toch opvallend.
 
Ben ik de enige die bij dit programma fantaseert welk liedje ze als "mijn" nummer zouden afspelen terwijl ik als makelaar van en naar de auto stap? :unsure:
 
Makelaars hebben cliënteel / een goede website /..

Mijn ouders hebben hun huis zelf proberen te verkopen is niet gelukt.
Huis lag aan een drukke steenweg net aan lichten dus veel passage enzo die kan stoppen om eens te kijken maar het lukte niet om te verkopen (denk 10-12 maanden zelf geprobeerd)

Ze hebben het dan maar geprobeerd met een makelaar en die heeft dan het huis binnen de maand verkocht gekregen
Mijn ouders hebben ondanks de extra kosten dat je hebt door een makelaar dezelfde prijs gekregen als ze zelf zouden hebben verkocht.
(dus niets ingeboet)

Het kan misschien puur toeval zijn, maar toch opvallend.
Lijkt mij wel een meerwaarde als je verkoopt.

Maar in het concept van huizenjagers val ik toch vaak van mijn stoel als ik zie waar die mannen mee afkomen.
 
Ben ik de enige die bij dit programma fantaseert welk liedje ze als "mijn" nummer zouden afspelen terwijl ik als makelaar van en naar de auto stap? :unsure:
Fantaseren daarover niet, maar het feit dat dit segment bestaat, is hier bij ons ook wel regelmatig een discussiepunt. Hoe dat ze soms opzettelijk verder van de woning parkeren terwijl er plaats voor de deur is, zodat ze toch maar hun wandelingetje op muziek kunnen doen. Zalig ;)
 
die een die een woning zoekt in Izegem, en dan hare pa "ja, ik ga mee voor de details te kijken, ik kijk naar de dingen die ons Tjessa niet naar ziet"

bon,'t eerste camera-gesprekske had ze al spijt dat ze hem had mee gepakt.
in 't eerste appartement kon hij ni veel zeggen, want de makelaar had (big brain time!) commentaar op de afwerking afgeblokt door een ruwbouw te tonen.
tweede appartement was die pa alles aan't aanraken, open doen, om dan leuk te zeggen dat het allemaal wel goed was, en toch wel practisch, en beter als wat oudere huizen hebben
over de logeerkamer zei hij doodleuk "ja, als mijn dochter logées heeft, slapen die bij haar" om niet letterlijk te zeggen dat zijn dochter met iedereen slaapt
in't derde, ook een huis, alles was goed, en slim gevonden voor die kerel.

meerwaarde dat die mee was zeg. volgens mij hoopte die gewoon op 3 jonge makelaarsters.
 
Dus als er een vriendin blijft slapen en die kruipt bij haar in bed …dan is het lesbische sex ofwat ????
Vrij bekrompen denkwijze .
Vroeger kroop ik ook soms samen met een vriendin of vriend samen in één bed zonder sex te hebben hoor ….en ja ik ben een man . ;)
T’is niet omdat ge erbij slaapt dat het direkt van datte moet zijn . ;)
 
Terug
Bovenaan