Renegadexxripxx
Well-known member
Neeje, dat is een meerkost.Is dat met gouden kranen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neeje, dat is een meerkost.Is dat met gouden kranen?
Wat is er zo speciaal aan de indeling? Lijkt op een combi tussen een beletage en een herenhuis?Link
Het heeft alles wat we wensen, alleen houdt de woonkamer ons wat tegen om een bod te doen. Met de terracotta vloer kunnen we nog leven maar het is toch een speciale indeling.
Het enige dat je niet kan veranderen aan een huis is de locatie. Als alle andere parameters aan jou wensen voldoen zou ik zeggen, go for it.Iemand een mening over dit pand?
Link
Het heeft alles wat we wensen, alleen houdt de woonkamer ons wat tegen om een bod te doen. Met de terracotta vloer kunnen we nog leven maar het is toch een speciale indeling.
Wat is het probleem met de indeling?Iemand een mening over dit pand?
Link

Wat is er zo speciaal aan de indeling? Lijkt op een combi tussen een beletage en een herenhuis?
Of bedoel je de plaatsing van de trap?
Door die verhoging in de TV-kamer/bureau kan je maar één 3-zits bank plaatsen. Je zou TV ook kunnen plaatsen in andere gedeelte van woonkamer, maar lijkt ons ook niet zo praktisch. Vinden het gewoon moeilijk om in te beelden. Er is veel ruimte maar langs de andere kant precies ook niet.Wat is het probleem met de indeling?
Verder vind ik ALLE vloeren in dat huis lelijk, maar het potentieel is enorm zonder dat je MOET cosmetisch opsmukken!![]()
Waar de eettafel staat, zou ik de zithoek maken en met dat trapje bureau of speelhoek voor de kinderen. Hier zit de decoder ook gewoon in dit type stopcontact:Door die verhoging in de TV-kamer/bureau kan je maar één 3-zits bank plaatsen. Je zou TV ook kunnen plaatsen in andere gedeelte van woonkamer, maar lijkt ons ook niet zo praktisch. Vinden het gewoon moeilijk om in te beelden. Er is veel ruimte maar langs de andere kant precies ook niet.
Ugh waarom gebruiken ze overal "glasvezel" om 1 Gbps te marketen... Precies of die stekker maakt ineens dat je netwerkverkeer intern over een glasvezel looptglasvezel powerline-aansluiting met 1 Gigabit Ethernet-poort
.Tegenwoordig kan je eigenlijk beter digitale TV kijken via een Chromecast of dergelijke IMHO. Geen stroomvretende bak nodig, geen powerline hacks, en nog eens goedkoper ook!Ik heb 2 stopcontact aan mijn tvmeubel: eentje voor de toegang tot internet en eentje voor een stekkerdoos.
Op die Telenet-App van Chromecast moet ik elke 2weken opnieuw inloggen en sta ik als een idioot een QR code te scannen.. Anderen bij wie dit ook nog is?Ugh waarom gebruiken ze overal "glasvezel" om 1 Gbps te marketen... Precies of die stekker maakt ineens dat je netwerkverkeer intern over een glasvezel loopt.
Tegenwoordig kan je eigenlijk beter digitale TV kijken via een Chromecast of dergelijke IMHO. Geen stroomvretende bak nodig, geen powerline hacks, en nog eens goedkoper ook!
Je hebt wel degelijke wifi nodig aan je TV dan, maar dat is meestal makkelijk klaar te krijgen.
Met de nieuwe TV boxen van Telenet (Proximus ook denk ik) kan je het "interactieve" ook gewoon via WiFi regelen.Ugh waarom gebruiken ze overal "glasvezel" om 1 Gbps te marketen... Precies of die stekker maakt ineens dat je netwerkverkeer intern over een glasvezel loopt.
Tegenwoordig kan je eigenlijk beter digitale TV kijken via een Chromecast of dergelijke IMHO. Geen stroomvretende bak nodig, geen powerline hacks, en nog eens goedkoper ook!
Je hebt wel degelijke wifi nodig aan je TV dan, maar dat is meestal makkelijk klaar te krijgen.
Grappig, ben ook naar dat pand gaan zien zaterdagmiddag. Mogelijkheden zijn enorm, zeer grote kamers en er is niet echt door amateurs aan gebricoleerd. Als je voorbij de vloer kan kijken toch ook redelijk instapklaar. Zithoek is daar idd beetje een downer maar valt wel op te lossen. Energiekost gaat daar wel relatief hoog zijn gezien die plafondhoogte, dat was >3m. Na wat beraadslaging vinden wij de locatie toch net iets te ver maar qua oppervlakte en ook de gigaberging/garage wel 1 vd betere panden dat ik al ben tegengekomen id laatste 6 maand.Iemand een mening over dit pand?
Link
ToevalligGrappig, ben ook naar dat pand gaan zien zaterdagmiddag. Mogelijkheden zijn enorm, zeer grote kamers en er is niet echt door amateurs aan gebricoleerd. Als je voorbij de vloer kan kijken toch ook redelijk instapklaar. Zithoek is daar idd beetje een downer maar valt wel op te lossen. Energiekost gaat daar wel relatief hoog zijn gezien die plafondhoogte, dat was >3m. Na wat beraadslaging vinden wij de locatie toch net iets te ver maar qua oppervlakte en ook de gigaberging/garage wel 1 vd betere panden dat ik al ben tegengekomen id laatste 6 maand.
. Ja voor ons is de buurt perfect, Mortsel staat op nummer 1 bij ons en zeker die buurt. Idd er waren overal hoge plafonds, zelfs in de berging/garage. Nog eens goed over nadenken, maar veel tijd krijg je niet met die pre-sales....Even mijn verhaal doen om jullie mening eens te horen:
Een tweetal weken geleden zijn mijn vrouw en ik een woning gaan bekijken. Bij het maken van de afspraak bleek dat er maar twee bezoekdagen waren (tijdens het weekend). Wij hadden volgens de makelaar het laatst beschikbare timeslot gekregen.
Nu, na de woning bezocht te hebben bleek dat deze ons echt wel aanstond en bijgevolg hebben wij diezelfde avond nog een bod uitgebracht dat gelijk was aan de vraagprijs. De woning leek ons relatief gunstig geprijsd vergeleken met andere woningen die we al hadden bezocht; daarmee dat we onmiddellijk de vraagprijs boden. Er werd ons meegedeeld dat we achteraf, moesten we overboden worden, nog de kans zouden hebben om een hoger bod uit te brengen.
Een paar dagen later kegen we telefoon van de makelaar: Normaal gezien had hij ons met goed nieuws kunnen opbellen – aangezien we als enige een bod hadden uitgebracht op de woning, en dan nog aan de vraagprijs – ware het niet dat de eigenaar van de woning het bod te laag vond... Samen hadden ze dan besloten om de bezoekperiode met anderhalve week te verlengen en over te gaan op een systeem van biedingen onder gesloten omslag.
Nu weet ik niet goed wat ik hiervan moet vinden. Als je een woning te koop aanbiedt voor een bepaalde vraagprijs en je er vervolgens welgeteld 1 bod voor ontvangt (dat nota bene exact even hoog is als de vraagprijs), is het dan niet logisch dat je het huis dan ook effectief aan die vraagprijs verkoopt? Ik heb het gevoel dat ze ons vooral onder druk willen zetten om toch maar een hoger bod uit te brengen.
Komt dit soort praktijken vaker voor? Is dit misschien zelfs een normale gang van zaken? Benieuwd naar jullie meningen.
Ik denk dat veel afhangt van het feit of ze officieel jullie bod hebben aanvaard of niet, maar ben zelfs niet zeker dat dit een voldoende dwingende maatregel is. In ieder geval ga je dan een advocaat moeten inschakelen met alle gevolgen vandien. Ik denk niet dat je daar veel bij kan winnen eerlijk gezegd...Even mijn verhaal doen om jullie mening eens te horen:
[...]
Komt dit soort praktijken vaker voor? Is dit misschien zelfs een normale gang van zaken? Benieuwd naar jullie meningen.
Daar hadden we ook aan gedacht, maar de termijn voor de biedingen onder gesloten omslag loopt op hun bodformulier (vooraf ingevuld) tot morgenavond.Vrees dat je er weinig aan kan doen.
Je zou het kunnen counteren door je eigen bod een termijn te geven.
Maar die bluf (?) kan je mss zuur opbreken. Hangt ervan af of je effectief meer zou willen geven voor de woning of niet...
Even mijn verhaal doen om jullie mening eens te horen:
Een tweetal weken geleden zijn mijn vrouw en ik een woning gaan bekijken. Bij het maken van de afspraak bleek dat er maar twee bezoekdagen waren (tijdens het weekend). Wij hadden volgens de makelaar het laatst beschikbare timeslot gekregen.
Nu, na de woning bezocht te hebben bleek dat deze ons echt wel aanstond en bijgevolg hebben wij diezelfde avond nog een bod uitgebracht dat gelijk was aan de vraagprijs. De woning leek ons relatief gunstig geprijsd vergeleken met andere woningen die we al hadden bezocht; daarmee dat we onmiddellijk de vraagprijs boden. Er werd ons meegedeeld dat we achteraf, moesten we overboden worden, nog de kans zouden hebben om een hoger bod uit te brengen.
Een paar dagen later kegen we telefoon van de makelaar: Normaal gezien had hij ons met goed nieuws kunnen opbellen – aangezien we als enige een bod hadden uitgebracht op de woning, en dan nog aan de vraagprijs – ware het niet dat de eigenaar van de woning het bod te laag vond... Samen hadden ze dan besloten om de bezoekperiode met anderhalve week te verlengen en over te gaan op een systeem van biedingen onder gesloten omslag.
Nu weet ik niet goed wat ik hiervan moet vinden. Als je een woning te koop aanbiedt voor een bepaalde vraagprijs en je er vervolgens welgeteld 1 bod voor ontvangt (dat nota bene exact even hoog is als de vraagprijs), is het dan niet logisch dat je het huis dan ook effectief aan die vraagprijs verkoopt? Ik heb het gevoel dat ze ons vooral onder druk willen zetten om toch maar een hoger bod uit te brengen.
blog.immoweb.be
? Ik teken binnen vier uur men comprimis, dus tis louter interesse om te zien
.Daar hadden we ook aan gedacht, maar de termijn voor de biedingen onder gesloten omslag loopt op hun bodformulier (vooraf ingevuld) tot morgenavond.
Ik had veel zin om lager te bieden dan bij ons eerste bod, in de hoop dat er ook deze keer geen andere biedingen zouden zijn. Ik zou ervoor betalen om de eigenaar zijn gezicht te zien zodra hij dan het enige bod bekijkt. Als je de vraagprijs te laag vindt, zet hem dan hoger eh..