Renegadexxripxx
Well-known member
Je moet de context bekijken waarin dit statement gedaan werd.Waar slaat dat nu op, singles in de 20 of 30 mogen geen eigendom van zichzelf kopen, alleen koppels mogen dat?
Of als je een gezin wil starten en elk heeft een 1/2-slaapkamerappartement, moet je maar het beste kiezen en het andere verhuren?
Met name de klaagzang dat je als eigenaar van 2 huizen het problematisch is/was wanneer je 1 of beiden moet verkopen om over te gaan naar die woning die als perfectie gezien wordt door beiden.
Dus dat het zonder discussie in uw schoot moet geworpen worden dat je uw beide "eigen" woningen behouden + de woning die perfect bij jullie wensen / noden / behoeften aansluit en van jullie is of wordt.
Voor mij is het simpel :
Ofwel : behoud je uw beiden eigen woningen en koop je u een nieuwe. Kun je dat niet aan, dan verkoop je er 1 vd 2 en koop je uw superwoning ofwel verkoop je ze beiden om dat te doen. Maar ik ga echt geen eieren leggen onder de personen die met deze problematiek getroffen worden (mij incluis). Ik leg die eieren liever onder het gat van de mensen die nog niet een eigen woning hebben.
Niet meer. Niet minder.

. Daarom hebben we de architect gevraagd om samen grondig door de calculatie te gaan zodra ze binnenkomt. Wij hebben zelf nog een architect aangesteld om ons bij te staan bij heel het project.