Energetische ingrepen hebben geen invloed op het K.I.
Natuurlijk gaan de meeste dan wel nog wat extra comfort toevoegen, of wat nooit eerder is aangegeven.
Wij hebben bijvoorbeeld geen verhoging gehad. Ik moet daar wel bijzeggen dat de vorige eigenaars een herziening gehad hebben na een aanbouw ergens 2000 en dat er overal al C.V. was.
Zolang je geen uitwendige werken gaat doen of een bouwvergunning moet aanvragen is het een Belgische hobby.
Natuurlijk gaan de meeste dan wel nog wat extra comfort toevoegen, of wat nooit eerder is aangegeven.
Wij hebben bijvoorbeeld geen verhoging gehad. Ik moet daar wel bijzeggen dat de vorige eigenaars een herziening gehad hebben na een aanbouw ergens 2000 en dat er overal al C.V. was.
Zolang je geen uitwendige werken gaat doen of een bouwvergunning moet aanvragen is het een Belgische hobby.
. Dat is een eenmalige belasting bij aankoop, heeft dus niks te maken met het gebruik van je woning op zich. En ik vind het zeker logisch dat je belast wordt op je eigen eigendom, omdat de overheid veel zaken voorziet voor je eigendom bruikbaar te maken (van nutsvoorzieningen waarvoor ze ook inkomsten krijgen via sommige nutsvoorzieningen zelf, maar bvb niet voor riolering, tot zaken zoals wegen, trottoirs, etc).