Huis kopen - Een nieuw begin

Wat is jouw woning situatie?


  • Totaal aantal stemmers
    633
Mensen die ervaring hebben met het aankopen van bouwgrond(en) zonder bouwverplichting?


Heb er zelf geen ervaring mee, wel minder omkijk dan bv studio of appartement kopen en verhuren.


Waardestijging ook geen idee van.

Soit: concreet: mensen die getwijfeld hebben tussen aankoop bouwgrond “om te laten liggen” of een opbrengsteigendom?
Enige wat ik me kan inbeelden is dat uw opbrengsteigendom de eventuele hypothecaire lening zelf terugbetaalt via de huurinkomsten en die grond, ja dat ligt daar gewoon.
 
Mensen die ervaring hebben met het aankopen van bouwgrond(en) zonder bouwverplichting?


Heb er zelf geen ervaring mee, wel minder omkijk dan bv studio of appartement kopen en verhuren.


Waardestijging ook geen idee van.

Soit: concreet: mensen die getwijfeld hebben tussen aankoop bouwgrond “om te laten liggen” of een opbrengsteigendom?
Enige wat ik me kan inbeelden is dat uw opbrengsteigendom de eventuele hypothecaire lening zelf terugbetaalt via de huurinkomsten en die grond, ja dat ligt daar gewoon.
Veel gemeentes heffen tegenwoordig ook een taks op onbebouwde percelen, ook al is er geen bouwverplichting.

Bv.

Van 100 tot duizenden euro per jaar afhankelijk van gemeente en oppervlakte.
 
Terug
Bovenaan