Raar dat je het geheel volledig omkeert, mijn laatste als eerste en het eerste als laatste neemt.
Zou de prijs van 1.6 miljoen er voor iets tussen zitten? Je mikt op een beperkt doelpubliek. Meestal staan die dingen dan wat langer te koop onder het mom van 'de juiste persoon is nog niet op de advertentie uitgekomen'. Hier in de buurt staat een te renoveren herenhuis te koop voor 1 miljoen. Pracht van een woning maar je moet er nog zwaar geld tegenaan gooien waardoor je al in een beperkt publiek zoekt. Staat ondertussen ongeveer 2j te koop.
1.2 miljoen, maar het is inderdaad wel een duur luxe-appartement.
Wat ik dus echter al zei is dat de andere appartementen in dat project dus wel snel verkocht waren en dat zijn allemaal gelijkaardige appartementen aan dezelfde prijs.
Ook de dure penthouses in de quartier bleu aan de overkant van de kanaalkom zijn allemaal ondertussen al verkocht z'n dat zijn prijzen die nog een stuk hoger gaan.
Ik zou al afknappen op 'beschikbaar : te bepalen'. De huidige eigenaars wonen er dus nog in en gaan de centjes gebruiken om iets anders te kopen. Die airco in elke slaapkamer doet me vermoeden dat dit wel is heel warm kan worden in de zomer.
Die EPC A zijn rapport zou ik toch is graag inkijken

.
Waarom die "te bepalen" daar nu staat weet ik niet, heel vaak staat er helemaal niks, dan weet je ook niet wanneer het beschikbaar is he.
De uitleg op die website klopt al niet zie ik nu, niet alle kamers hebben airco, alleen de 2 grote slaapkamers. Maar als het in de zomer echt zo warm zou worden, dan zouden ze toch ook airco in de woonkamer voorzien.
Die EPC A zal wel te maken hebben met die 50 zonnepanelen denk ik. Toen het pand nog bij SOM vastgoed was, was die EPC hoger, maar dat was ook nog een ouder EPC attest.
Het certificaat is trouwens te downloaden op de website van Jansen vastgoed.
De 'groen-liefhebber' zal nog serieus moeten investeren om dat wat naar zijn hand te zetten. De betonnen vlakte aan dat zwembad is niet te onderschatten

. Ik word zelf niet warm van het huis (dat doet den beton wel), maar dat is smaak... Tevens kan de tuininrichting mij ook niet bekoren. Die groene vlakte zal u enkele uren per week kosten aan afrijden... Tzijn kleintjes, maar voor dat geld verwacht je tegenwoordig gewoon een robot.
Het feit dat je rond u zwembad een muur hebt gezet en die schuur zorgt er echt voor dat je niks hebt aan die resterende 25 are.
Met zo'n loods gaat er wel nooit iemand moeten klagen dat er te weinig bergruimte is

. Voor kinderen moet dat denk ik de max zijn als ze daar volledig hun ding kunnen doen.
Er staat ook nergens in de advertentie iets van "groen-liefhebbers".
Het is inderdaad wel een grote betonnen vlakte, een ruim terras he. De tuin is gewoon gras, de koper kan er dus nog alles mee die wat hij wilt.
Wanneer je enkel dat gras zou laten gaat dat maaien nog wel vlot met een zitmaaier.
Die muur is er voor de privacy uiteraard, voor mij ontbreekt er wel nog een poolhouse. En om van de rest van het gras ook iets te hebben kan je nog wel een extra terras aanleggen, ik ken zo mensen die wel meerdere terrassen in hun tuin hebben.
Die schuur was er trouwens eerst en dat huis is later gebouwd, het zwembad met bijhorende verharding is dan weer nog later bijgebouwd.
Ligt op een paar meter van het vliegveld van Brustem. Wordt nu misschien niet meer gebruikt maar de infrastructuur ligt er en het is dus niet uitgesloten dat dat in de toekomst gebruikt wordt?
Naar wat ik op Wikipedia snel terug vond blijken er momenteel ook nog wel wat militaire oefenvluchten te gebeuren.
Soit, het zal u karma maar zijn dat je u eerste steen legt en er gelijk de eerste vlieger boven u kop passeert

.
Het klopt dat het dicht bij dat vliegveld ligt, maar het ligt totaal niet in het verlengde van de start- landingsbaan, dus dat is al geen probleem.
Ik woon trouwens wel in het verlengde van die start- landingsbaan.
Ik verkondig zeker niet het evangelie maar geen van deze immo-ads zou van mij een bezoekje krijgen. En gezien de meesten al lang te koop staan ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Iedereen zijn goesting he, Ik zie bij allemaal wel mogelijkheden.
Eigenlijk moet je bij veel huizen niet kijken naar hoe het eruit ziet, maar naar de potentiële mogelijkheden die er allemaal zijn.