cege
Well-known member
Dat geldt toch voor elke centrumstad. Mechelen, Leuven, Gent, Hasselt.. Overal wordt de auto meer en meer verbannen, de tijd van gratis parkeren ligt al even achter ons.
Ik vind dat het in veel grote steden toch redelijk goed geregeld is. Je zoeft parking binnen van op de ring op wandelafstand en je bent 8-10 euro kwijt voor een avond. Veel gemakkelijker dan vroeger 6h toertjes draaien en uiteindelijk in het hol van Pluto staan.
Vorige week naar Antwerpen gegaan rond MAS. Dat was 24 euro voor 4 - 22h. Van de ring binnengezoefd zonder file en buitengezoefd zonder file. In Mechelen of Gent is het nog een pak goedkoper. Sint Michiels helling in Gent ben ik nooit meer dan 10 euro kwijt en dan zit je op 100m van het centrum. En dan sta je tenminste op een deftige plek ipv een schurftige parkeerplek voor een huis waar je met wat malchance een condoom over je ruitenwisser hebt, een PMD zak op je dak of een zatte pool met camionette die zijn handrem niet opgezet heeft en tegen je auto gebold is en in slaap gevallen is (ja, based on real stories toen ik er nog woonde en werkte).
?).