Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh. Ik weet niet of die hoogspanning echt iets aan de prijs doet?Dat je ± 540k moet dokken voor een halfopen met een hoogspanning over uwen hof?
Het lijkt me wel een volwaardig bijgebouw met sanitair, keuken en slaapkamer. En een tuin is persoonlijk en imo geen grote factor van de prijs.Een poolhouse.... zonder pool...
Een tuinhuis?
Alleeja, je kan dit zelfs bezwaarlijk een tuin noemen. Een steriel stuk gras met één of andere gortige zwarte draad eromheen. En dan zo'n vorte kiezelweg doorheen heel die woestijn, alsof het nog niet triestig genoeg was.
Wel twee bloembakken gezien![]()
Alles kan.Kan je met 1 warmtepomp of gasketel twee aparte woningen voorzien van CV en warm water? Gaat over een hoofdgebouw en bijgebouw op hetzelfde perceel.
Zo ja, hoe gaat zoiets in zijn werk qua thermostaat regeling icm vloerverwarming ?
Welke regio is dat? Want richting de 800 vind ik zelfs heel veel als het Mechelen of buiten Leuven zou zijn.Dat huis zou hier in de regio richting de 800 gaan.
Ik moet mijn mening herzien blijkbaar. Er is geen vergelijkbaar pand op de markt, maar het zou dan eerder richting 600-700 gaan. Duidelijk wel dat de prijzen licht gedaald zijn.Welke regio is dat? Want richting de 800 vind ik zelfs heel veel als het Mechelen of buiten Leuven zou zijn.
Ik denk dat veel mensen onderschatten wat de aanleg van een tuin kost. In dit geval ben je al 10k kwijt om dat terug naar een startpunt te brengen om er een tuin van te maken.Het lijkt me wel een volwaardig bijgebouw met sanitair, keuken en slaapkamer. En een tuin is persoonlijk en imo geen grote factor van de prijs.
Ken die regio toevallig goed. Ergens tussen de 600 en 700 ben ik inderdaad akkoord mee. Met nen heel zotte koper nog net boven 700.Ik moet mijn mening herzien blijkbaar. Er is geen vergelijkbaar pand op de markt, maar het zou dan eerder richting 600-700 gaan. Duidelijk wel dat de prijzen licht gedaald zijn.
Regio Duffel - Lier - Berlaar - Nijlen
Zoals je zelf al hebt gemerkt, 800 of meer is voor dit pand zelfs in jouw regio fel overdreven.Goh. Ik weet niet of die hoogspanning echt iets aan de prijs doet?
Ofwel kies je ervoor om eronder te wonen, ofwel niet. Als je rekening houdt met het nog niet volledig bewezen verband tussen die draden en (kinder)leukemie dan ga je daar ook niet wonen voor 100k minder. Das gewoon een ja of nee.
Het lijkt me wel een volwaardig bijgebouw met sanitair, keuken en slaapkamer. En een tuin is persoonlijk en imo geen grote factor van de prijs.
Dat huis zou hier in de regio richting de 800 gaan.
Aanleg van een tuin kost inderdaad veel. Maar deze is aangelegd. Inderdaad misschien niet ieders smaak maar hier kan je gerust wat uitbreken en meer planten bv zetten en dat gaat geen 10k zijn. Natuurlijk wel als je daar een groene oase van wil maken.Ik denk dat veel mensen onderschatten wat de aanleg van een tuin kost. In dit geval ben je al 10k kwijt om dat terug naar een startpunt te brengen om er een tuin van te maken.
Zoals je zelf al hebt gemerkt, 800 of meer is voor dit pand zelfs in jouw regio fel overdreven.
Maar euh, uiteraard doet die hoogspanningskabel daar vlak boven wat aan de prijs. Dat is toch logisch? Je hebt alvast een heel deel mensen, wellicht zelfs het merendeel, dat daar niet wil wonen. En degenen die het wel overwegen gaan daar niet de volle pot voor betalen wanneer ze ook een vergelijkbaar huis zonder kabels erboven in overweging nemen. Dus dat heeft absoluut invloed op de prijs.
En dat bijgebouw zouden ze toch effectief beter anders noemen, een poolhouse zonder pool klinkt nogal lullig imo.
Agree to disagree? Zo een hoogspanningskabel is te nemen of te laten. Ofwel maak je daar geen zaak uit, ofwel ga je daar nooit wonen. Er is geen in between.
'Ik heb misschien ergens wel schrik voor mijn gezondheid en die van mijn kinderen, maar als ge 50k van de prijs doet dan wil ik mijn principes opzij zetten'. Ik denk niet dat het zo werkt...
Ze tellen sowieso dat niet-Poolhouse-ding mee.Ben er vandaag langstgereden (is paar straten van mij) en dat is bijlange geen 250m2. Denk dat de bovenverdieping 10m diep is en de benedenverdieping 12m. Voorgevel een meter of 9. Dus krap 200m2 krijg je daar uit (en dat zal qua bewoonbare oppervlakte al aan de hoge kant zijn).
Ze tellen sowieso dat niet-Poolhouse-ding mee.
't Is ook volledig onderkelderd, dus 10*9+12*9*2 is al 306 bruto oppervlakte he. Da's volgens mij toch geen klein huizeke hoor.Ben er vandaag langstgereden (is paar straten van mij) en dat is bijlange geen 250m2. Denk dat de bovenverdieping 10m diep is en de benedenverdieping 12m. Voorgevel een meter of 9. Dus krap 200m2 krijg je daar uit (en dat zal qua bewoonbare oppervlakte al aan de hoge kant zijn).
.'t Is ook volledig onderkelderd, dus 10*9+12*9*2 is al 306 bruto oppervlakte he. Da's volgens mij toch geen klein huizeke hoor.
Volgens geopunt is de (buiten)oppervlakte van dat huis 112m². De scheidingslijn komt daar wel niet overeen met de perceelsgrens om een of andere reden. Ofwel is het geopunt plannetje niet helemaal correct ofwel staat het huis effectief een halve meter over de grens.
Agree to disagree is hier echt niet van toepassing vrees ik. Ik heb zelf cursussen schatting en taxatie gevolgd, geloof mij, een hoogspanningslijn vlak boven een huis is een dikke minwaarde.
Dat is toch ook logisch? Stel, mensen hebben de keuze tussen exact ditzelfde huis 1km verder zonder hoogspanning erboven en dit huis. Welke denk je dat er meer gaat opbrengen?
Wat je zegt klopt natuurlijk, wie er echt niet onder wil wonen gaat dat ook niet doen voor 50k of 100k minder, maar het zorgt echt wel voor een minwaarde. Net zoals een huis naast een spoorweg, een stort, een fabriek,... een minwaarde heeft.