Avondland
Well-known member
Nu los voorbij €7000, het tikt zeer snel aan.Ondertussen zijn ze daar de 6000 euro aan donaties gepasseerd. Ik zie ze die 20k vandaag nog wel halen.
Er zijn mensen bij die €155 hebben gegeven.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu los voorbij €7000, het tikt zeer snel aan.Ondertussen zijn ze daar de 6000 euro aan donaties gepasseerd. Ik zie ze die 20k vandaag nog wel halen.
Er zijn mensen bij die €155 hebben gegeven.Waarom zo vijandig?Gatachterlijk, waarom medelijden hebben met die mensen?
Zitten toch in een situatie waar ze zelf voor hebben gekozen (deadend jobs/hobby en 2 kinderen op jonge leeftijd). Als je bepaalde keuzes maakt in je leven moet je er ook maar mee kunnen leven.
Geen idee waar dat wordt gepromoot, maar nu los de 10k voorbij. Zo'n crowdfunding werkt beter dan investeren in crypto.Nu los voorbij €7000, het tikt zeer snel aan.Er zijn mensen bij die €155 hebben gegeven.

Aan dit tempo zijn ze over een uur binnen. Wordt dat automatisch afgesloten wanneer het bedrag wordt bereikt of kunnen ze dat nog een paar dagen laten aantikken? Straks zitten die aan 50k.Geen idee waar dat wordt gepromoot, maar nu los de 10k voorbij. Zo'n crowdfunding werkt beter dan investeren in crypto.![]()

Als het geld voor de lening binnen is, kunnen ze gaan crowdfunden voor de notariskosten en hierna voor de renovatie. The sky is the limit.Aan dit tempo zijn ze over een uur binnen. Wordt dat automatisch afgesloten wanneer het bedrag wordt bereikt of kunnen ze dat nog een paar dagen laten aantikken? Straks zitten die aan 50k.![]()

Ik zou zelf ook niet doneren maar mensen daarom gatachterlijk noemen? Iedereen doet toch lekker wat hij zelf wil. Harry en Jerina hebben zelf die keuzes gemaakt in hun leven maar ze zeggen toch ook nergens dat ze er niet mee kunnen leven? Het zijn andere mensen die met deze actie komen.Gatachterlijk, waarom medelijden hebben met die mensen?
Zitten toch in een situatie waar ze zelf voor hebben gekozen (deadend jobs/hobby en 2 kinderen op jonge leeftijd). Als je bepaalde keuzes maakt in je leven moet je er ook maar mee kunnen leven.
Maar allez. Zo kunnen we voor iedereen gaan crowdfunden.
Ik ben zeker 15 kg bijgekomen tijdens onze verbouwingen.Ik snap toch ook niet dat je dikker wordt van renovaties. Je eet vettiger, maar je beweegt toch belachelijk veel? Ik verloor bijna 10 kg op twee maanden tijd tijdens de verbouwing van ons huis.
Ik heb het dan ook over die mensen die doneren, niet over Harry en Jerina zelf. Ik admireer dat ze zo kunnen leven en zo gelukkig zijn samen en dat ze ook aangeven dat ze die crowdfunding niet willen.Ik zou zelf ook niet doneren maar mensen daarom gatachterlijk noemen? Iedereen doet toch lekker wat hij zelf wil. Harry en Jerina hebben zelf die keuzes gemaakt in hun leven maar ze zeggen toch ook nergens dat ze er niet mee kunnen leven? Het zijn andere mensen die met deze actie komen.
Ok doeIk ga ook een crowdfunding opzetten voor mezelf omdat ik altijd bij de lotto verlies.