Avondland
Well-known member
Ook weer waar. Het kan mij persoonlijk geen hol schelen wat ze daarmee doen.Dat is allemaal mooie praat tot ze daar met een zak centen voor de deur staan. Eerst zien dan geloven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook weer waar. Het kan mij persoonlijk geen hol schelen wat ze daarmee doen.Dat is allemaal mooie praat tot ze daar met een zak centen voor de deur staan. Eerst zien dan geloven.
Antje en Ruben, hahaha wat een klucht. Met hunne living waar de zetel naar de tafel gedraaid staat
Wat een farce inderdaad.
Hun opoffering was inderdaad een stuk groter dan die van de twee andere koppels.Dan zijn Harry en Jerina veel herkenbaarder voor veel mensen denk ik. Daar sloeg al eens iets tegen. En dan heb ik het niet over een vijs die je opnieuw moet indraaien (waarvoor de Ruben alweer een avondje gebleet zou hebben) maar over the real struggle die vaak komt kijken bij een verbouwing.
Die hadden daarnaast ook 2 kinderen die ze meer dan een half jaar niet gezien hebben. Want terwijl die anderen losjes 24/7 op konden doorwerken moesten zij daarnaast ook nog eventjes een gezin runnen. Ik weet niet of mensen voldoende kunnen inschatten wat de impact daarvan is op vlak van:
- minder tijd
- meer geregel en meer aan uw hoofd op allerlei andere vlakken
- emotionele stress
- sowieso al meer moeten rekenen op vrienden en familie voor opvang, laat staan om ze nog te laten helpen op of naast de verbouwing
- etc.
Kijk, als je dan eens een zwak momentje hebt zoals de Harry, dan is daar tenminste een reden voor.
En wat het huis betreft zal het misschien allemaal wat minder perfect zijn, akkoord. Maar soms is dat ook eens een verademing na alle picture-perfect en Instagram-toestanden in de andere huizen. Die Facebook-spreuken die ze overal inkaderden vond ik geniaal bijvoorbeeld. Die nemen zichzelf ook niet zo serieus.
Dat hangt toch gewoon van uw persoonlijkheid af, de ene wilt het perfect en voor de andere mag het iets nonchalanterTis wel waar dat veel mensen een beetje meer Harry en Jerina in zich zouden moeten hebben. Niet alles hoeft perfect te zijn ...
Uitbaters van Portugees vakantieoord nodigen Harry en Jerina uit voor een gratis weekje vakantie
@MiniJeffrey zet gij een crowdfunding op voor de Kenny?

crowdfunding voor een fitness abo?Als hij zijn buikje verliest, was cuter int begin vant programma![]()

Ik snap toch ook niet dat je dikker wordt van renovaties. Je eet vettiger, maar je beweegt toch belachelijk veel? Ik verloor bijna 10 kg op twee maanden tijd tijdens de verbouwing van ons huis.Als hij zijn buikje verliest, was cuter int begin vant programma![]()
Nu staat dat op de naam van de initiatiefneemster. Ik weet niet of het kan, maar kan die niet de boel zomaar afsluiten en met het geld gaan lopen vermits zij beheerder is?Is dat wel allemaal wettelijk , geld inzamellen voor mensen die er zelf niet van weten , wat met belastingen , wat als het koppel zegt ik wil het niet dan moet je het feitelijk toch teruggeven aan de doneerders want anders word het gebruikt voir een ander doel of erger houden de inzamelaars het zelf.
Zo'n groot pak frieten met vettige saus en meerdere stukken vlees die we ze daar meerdere keren in hun kas hebben zien slaan verbrand je niet met een dagje verbouwen (en dan tellen we die ontbijtkoeken er nog niet bij), hoe fysiek intens een verbouwing ook is. Mensen overschatten nogal snel hoeveel calorieën ze verbranden.Ik snap toch ook niet dat je dikker wordt van renovaties. Je eet vettiger, maar je beweegt toch belachelijk veel? Ik verloor bijna 10 kg op twee maanden tijd tijdens de verbouwing van ons huis.
Het lukte bij mij wel en ik heb niet bepaald een snelle stofwisseling.Zo'n groot pak frieten met vettige saus en meerdere stukken vlees die we ze daar meerdere keren in hun kas hebben zien slaan verbrand je niet met een dagje verbouwen (en dan tellen we die ontbijtkoeken er nog niet bij), hoe fysiek intens een verbouwing ook is. Mensen overschatten nogal snel hoeveel calorieën ze verbranden.
Het is wel zo dat ze enkel in de weekends werkten, dat is nog iets anders dan op twee maanden tijd meerdere weken verlof opnemen om te verbouwen.Als de 20.000 niet bereikt is, wordt het geld teruggestortNu staat dat op de naam van de initiatiefneemster. Ik weet niet of het kan, maar kan die niet de boel zomaar afsluiten en met het geld gaan lopen vermits zij beheerder is?
Oh neen, zeg niet dat Ruben en Antje gewonnen hebben?
Nog los van hun huis die wel ca va was maar dat is nu echt wel het meest cringe koppel dat ik ooit heb moeten aanschouwen. Ik heb niets tegen emotionele jongetjes, maar als je begint te blèten van zodra... Ja van zodra wat eigenlijk? Nooit een tegenslag gehad in hun verbouwing, het is niet dat ze hun kinderen moesten afstaan voor een half jaar, niets van dat. En toch zie ik hem alweer met zijn blèètmuiltje staan wapperen met beide handjes richting het gezicht.
Ook Antje lijkt van hetzelfde perfectionistische type die zo telkens net iets té vrolijk is om uitstaanbaar te zijn. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die nogal verwaand zijn, in een overbeschermde omgeving opgegroeid, daardoor nog nooit iets hebben meegemaakt in hun leven of een tegenslag hebben moeten incasseren, en dat ze op die manier frêle kasplantjes geworden zijn die bij de minste tegenslag in elkaar zouden stuiken.
In die zin was het opvoedkundig geen slechte zaak geweest als ze hier voor het eerst in hun leven eens een tegenslag zouden moeten verwerken. Maar neen, het universum blijft hen blijkbaar gunstig gezind en opnieuw worden ze bevestigd in hun roze droomwereldje. Niet dat ik het hen toewens maar ooit zullen ze eens met de rauwe realiteit te maken krijgen en dan wil ik niet instaan voor hun mentale toestand.
Helemaal niet zuur. Gewoon van de pot gerukt.^ moet echt lastig zijn om zo zuur door het leven te gaan