Green Mamba
Well-known member
Omdat een beetje drama en medeleven de armen van geest verrijken?Intussen is men blijkbaar een crowdfunding aan het opstarten voor Kortrijk, why?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat een beetje drama en medeleven de armen van geest verrijken?Intussen is men blijkbaar een crowdfunding aan het opstarten voor Kortrijk, why?
Ik hoor niets dan foute verhalen over wanbetalers dus verhuren is niet altijd een dikke cadeau hoorOf als ze slim zijn, een appartement kopen en verhuren. Dan hebben ze ineens 2 eigendommen
Boh, je hebt er ook die je kot slopen en ik hoor ook rare verhalen van OCMW-huurders maar je hebt even goed normale mensen die er zorg voor dragen en jarenlang alles op tijd betalen, waardoor je appartement een goede investering is. Als er alleen maar slechte verhalen zijn gaat niemand nog een eigendom verhuren.Ik hoor niets dan foute verhalen over wanbetalers dus verhuren is niet altijd een dikke cadeau hoor
CrowdfundingIntussen is men blijkbaar een crowdfunding aan het opstarten voor Kortrijk, why?
Zou wel zotjes zijn als die dat bedrag halen, maar gaan die er geraken als ze 20.000 krijgen?
Zoals Harry en Jerina zijn er meer mensen in België hoor. Grootste plannen, sympathiek maar weinig geld.
Als die lang hebben gestudeerd en vrij jong aan kinderen zijn begonnen en weinig mee hebben gekregen van thuis (en dus iets huren) is dat haast onmogelijk om genoeg geld te hebben om zo'n huis te kopen. Ik denk ook niet dat het grootverdieners zijn. Dus als die crowdfunding dat bedrag kan bereiken is dat voor hen een heel goede zaak, al weet ik niet of het genoeg gaat zijn om het huis te kopen. Zelfs met 20.000 euro zal de lening zeer stevig zijn als dat huis aan 400.000 wordt verkocht, maar ik weet natuurlijk niet wat ze zelf hebben staan op hun rekening.Zoals Harry en Jerina zijn er meer mensen in België hoor. Grootste plannen, sympathiek maar weinig geld.
Daarbij is er nog een verschil tussen “geen geld hebben om een huis te kopen” en effectief gewoon geen geld hebben om een huis te kopen.
Allez goed voor hun dat ze potentieel gratis geld krijgen.
Ik stel me nu ook wel de vraag of Harry & Jerina eerst op de hoogte waren gebracht voor deze crowdfunding. Als die echt geen spaargeld hebben en die 20.000 is niet genoeg ... dan hebben die mensen voor niets geld liggen geven. Intussen staat de teller bijna op €1000.Ik zie ze nog alles wegschenken aan een goed doel.
Vandaar: ik hoop dat de initiatiefnemers eerst contact hebben opgenomen. Desalniettemin: 20k in da pocket is goed meegenomen.Met 20k gaan ze er niet geraken, daar had dan een nulletje extra moeten bijkomen.
Een bericht op die pagina doet uitschijnen van niet:Vandaar: ik hoop dat de initiatiefnemers eerst contact hebben opgenomen. Desalniettemin: 20k in da pocket is goed meegenomen.
Al vind ik heel die crowdfunding wat bij de haren getrokken. Twee mensen die zelf kiezen om weekends weg te zijn, dan niet winnen, ook geen zekerheid bij het meedoen en nu wat gratis geld toegeschoven krijgen van wat emotionele rakkers.Even een update! We probeerden zonet via een Fb en Instagram berichtje Harry en Jerina zelf te contacteren zodat zij (of hun familie) het beheer van de crowdfunding kunnen overnemen! Nog even wachten op antwoord en dan regelen we het en trekken wij ons terug
... dus als mensen je 20k willen geven omdat je sympathiek overkomt op teevee is dat toch goed meegenomen?Die crowdfunding is toch echt absurd
Een huis moeilijk/niet kunnen kopen is de (harde) realiteit voor zoveel mensen.

Dat is allemaal mooie praat tot ze daar met een zak centen voor de deur staan. Eerst zien dan geloven."Vrienden en familie zeiden de voorbije weken wel eens dat ze een crowdfunding zouden starten als we niet zouden winnen. Dat vinden we geweldig lief, maar we willen het niet. Er zijn mensen die geen geld hebben om eten te kopen en dat geld meer nodig hebben dan wij."
Geciteerd in: Het Laatste Nieuws
Sja ... Het geld zal dan geschonken worden aan een goed doel, dus weggesmeten geld is het alleszins niet.