Huis Gemaakt 2025

Die Ashley kost Emiel toch serieus wat geld. :unsure:
Zo'n artikels moeten het er toch ook wel extra inwrijven voor dat koppel. Als ik van hen was zou ik vanaf nu het liefst gewoon met gerust gelaten willen worden, weg van (sociale) media.

Da's goed om dat kind een depressie te bezorgen.
Ik vond ze ook zeer vervelend overkomen. Als Emiel mijn zoon was zou ik toch ook eens horen of dit echt is wat hij wilt..
Maar de gewone mens moet ook eens leren dat woorden echt binnen komen, ook al zit ge achter uw schermpje uw gal te spuien.

Zo'n artikels moeten het er toch ook wel extra inwrijven voor dat koppel. Als ik van hen was zou ik vanaf nu het liefst gewoon met gerust gelaten willen worden, weg van (sociale) media.
Anderzijds gaan er nu waarschijnlijk wel wat meer mensen doneren die anders die crowdfunding nooit zouden zien passeren. Inhoudelijk zou ik als dat koppel zijnde de artikels ook wel niet willen lezen.

Ik vond ze ook zeer vervelend overkomen. Als Emiel mijn zoon was zou ik toch ook eens horen of dit echt is wat hij wilt..
Maar de gewone mens moet ook eens leren dat woorden echt binnen komen, ook al zit ge achter uw schermpje uw gal te spuien.
Idd, ik vraag me ook af wie er daar nu effectief tijd voor pakt om hen persoonlijk berichten te gaan sturen.

Maar ze gaat zich toch ook niet populair hebben gemaakt bij de familie van Emiel of de ouders van haar leerlingen vrees ik.

Volgens mij lopen die twee toch echt dag in dag uit in werkkledij. Eros zei nog dat hij haar nog nooit in een kleedje gezien had. Wel twee pure mensen.
WYSIWYG.
Geen nood aan opmaken voor zogezegde 'gelegenheden'. Heb ik ook het schijt aan. Wees jezelf, 100% puur.
Heerlijke mensen.

Ik vind dat mensen die doodsbedreigingen zitten te sturen voor fucking Huis Gemaakt inderdaad moeten worden aangesproken voor hun gedrag. Hoe Ashley en Emiel met elkaar omgingen was niet oké, maar ik heb zelf in verbouwingen gezeten en dat is een enorme relatietest en het heeft er bij ons bij momenten ook lelijk aan toegegaan.

Ik vind dat mensen die doodsbedreigingen zitten te sturen voor fucking Huis Gemaakt inderdaad moeten worden aangesproken voor hun gedrag. Hoe Ashley en Emiel met elkaar omgingen was niet oké, maar ik heb zelf in verbouwingen gezeten en dat is een enorme relatietest en het heeft er bij ons bij momenten ook lelijk aan toegegaan.

Hier net nog omdat zij ook altijd moet kakken als ik net moet gaan en we hebben maar 1 toilet.

Ik snap dat gedoe met die crowdfunding niet. Ben ik een uil dat ik dat indertijd niet gedaan heb voor onze bouw? Wie alsnog wil doneren voor de renovatie mag mij gerust een pm sturen.

Volgens mij lopen die twee toch echt dag in dag uit in werkkledij. Eros zei nog dat hij haar nog nooit in een kleedje gezien had. Wel twee pure mensen.

dat zal uiteraard niks te maken hebben met het programma waar ze aan deelnemen.

Die Ashley kost Emiel toch serieus wat geld. :unsure:

Wajo!!

Met hun bescheiden doel denk ik dat Ashley en Emiel toch nog ergens richting de €10.000 gaan eindigen.

De tellers staan voorlopig op:
  • Mo en Iman: 16.110 van 385.000 euro
  • Axelle en Seppe: 22.273 van 60.000 euro
  • Ashley en Emiel: 2.422 van 15.000 euro
Van vorig seizoen:
  • Anouk en Martin: 7.555 van 20.000 euro
  • Bavo en Kayleigh: 22.850 euro van 120.000 euro

Met hun bescheiden doel denk ik dat Ashley en Emiel toch nog ergens richting de €10.000 gaan eindigen.

De tellers staan voorlopig op:
  • Mo en Iman: 16.110 van 385.000 euro
  • Axelle en Seppe: 22.273 van 60.000 euro
  • Ashley en Emiel: 2.422 van 15.000 euro
Van vorig seizoen:
  • Anouk en Martin: 7.555 van 20.000 euro
  • Bavo en Kayleigh: 22.850 euro van 120.000 euro
Geen enkele van die vooropgestelde doelen zal dus gehaald worden. Wordt die actie dan afgeblazen en het geld terug gestort?

@Bjorn Dat wordt wekelijks of maandelijks automatisch uitbetaald, het streefdoel is geen voorwaarde, dus ze zullen zeker al een deel binnen hebben minus de kosten van de site.

Ik vind dat toch nog redelijk veel geld wat er allemaal ingezameld wordt.

Ik begrijp echt niet dat mensen geld gaan storten in een spel/programma waar er één winnaar en dus logischerwijs ook verliezers zijn.
Collega van mij had blijkbaar 100 euro gestort voor team Lummen. Vorige week dinsdag wel de ganse middagpauze aan het zagen/klagen dat het leven (te) duur is als alleenstaande. :unsure:

Ik vind dat toch nog redelijk veel geld wat er allemaal ingezameld wordt.

Ik begrijp echt niet dat mensen geld gaan storten in een spel/programma waar er één winnaar en dus logischerwijs ook verliezers zijn.
Collega van mij had blijkbaar 100 euro gestort voor team Lummen. Vorige week dinsdag wel de ganse middagpauze aan het zagen/klagen dat het leven (te) duur is als alleenstaande. :unsure:
Inderdaad niet te begrijpen. Hierboven eens de link van Anouck & Martijn open gedaan. Mensen die daar zonder probleem 50 euro zitten storten. Dezelfde mensen die dan tijdens de Rode Kruis stickeractie* liegen dat ze vorige week al een sticker gekocht hebben.

Nuja, als je meedoet aan zo'n programma kan je alvast gerust zijn dat er op het einde hoe dan ook goed wat plaat binnen komt. Of je nu wint of niet.

*of een ander doel naar keuze

Tja hoeveel hebben er niet gestort voor Acid? Bekijk eens de commentaar bij een random artikel op Facebook, je zit met een enorm groot deel van de bevolking dat 'simpel' is.

Het concept is wel echt vrij gek eigenlijk.
Bij de meeste wedstrijden investeer je geld of beperkte tijd en als je niets wint heb je niets, maar ook niets verloren.

Nu heb je bloed zweet en tranen in je droomhuis gestoken en dan is er maar 1 winnaar, moet toch zwaar zijn.

Imo zou het toch netjes zijn als ze de huizen te koop stellen aan de koppels aan een verminderd budget, maarja ze moeten nog geld verdienen natuurlijk.

Het concept is wel echt vrij gek eigenlijk.
Bij de meeste wedstrijden investeer je geld of beperkte tijd en als je niets wint heb je niets, maar ook niets verloren.

Nu heb je bloed zweet en tranen in je droomhuis gestoken en dan is er maar 1 winnaar, moet toch zwaar zijn.

Imo zou het toch netjes zijn als ze de huizen te koop stellen aan de koppels aan een verminderd budget, maarja ze moeten nog geld verdienen natuurlijk.
Als je dat goedkoper zou kunnen kopen zijn er toch geen verliezers onder de kandidaten. :unsure:
Ge hebt gewoon de hoofdprijs niet gewonnen.

Een 20-tal dagen werken en 1 kans op 8 hebben voor een financieel gemakkelijk leven, ik denk dat daar veel mensen van dromen.

Ze mogen mij morgen direct bellen:Ik kom met plezier wel 20 dagen in het weekend werken om meer dan 10% kans te maken op een 450k euro.
Als ik het niet win is er toch een reëele kans dat ik duizenden euros krijg van een inzamelactie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan