Huis Gemaakt 2025

Ik heb maar met een half oog gekeken, maar hebben die die keukens nu zelfs niet zelf moeten zetten? What the fuck heeft dit nog te maken met een verbouwprogramma zelfs? Het enige dat ik Iman zelf heb zien doen buiten verven, is de plintjes op hun verkeerde kant tegen de muur gezet.

Elk jaar moeten ze minder doen... kwestie van de doorverkoopwaarde van de verliezende huizen hoog te houden zeker? :)

Die keukens werden vorige jaren ook steeds door Dovy zelf gezet.
De keuken is daardoor in het programma eigenlijk de makkelijkste ruimte.

Vloeren, schilderen, stopcontactjes en klein beetje tegelen.
Veel haalbaarder dan pakweg de badkamer.

Die keukens werden vorige jaren ook steeds door Dovy zelf gezet.
De keuken is daardoor in het programma eigenlijk de makkelijkste ruimte.

Vloeren, schilderen, stopcontactjes en klein beetje tegelen.
Veel haalbaarder dan pakweg de badkamer.
vorig jaar kregen ze het nog klaar om in de living achter de tv 10 gaten te maken dus voor sommige is dit zelfs al te moeilijk

Er zou geen enkele keukensponsor ermee akkoord gaan dat hun keuken niet door professionals wordt geplaatst op tv.

En zelfs handige harry's die veel verbouwingen thuis zelf hebben gedaan kiezen er toch vaak voor om de keuken gewoon te laten plaatsen?

Team Blauw heeft op haar "beurt" gewonnen en zo staat enkel nog Team Rood ver achter. Ik verwacht dat die de tuinprijs in de wacht gaan slepen over 2 weken.

Dan rest er nog de (voor de kijker trage) makeover van de kamer van de afvallers en zit dit lang seizoen erop.

En zelfs handige harry's die veel verbouwingen thuis zelf hebben gedaan kiezen er toch vaak voor om de keuken gewoon te laten plaatsen?
Maar dat is dan gewoonlijk omdat plaatsing soms is inbegrepen in de prijs . ;)
Heb de mijne ook zo laten zetten maar anders ging ik ze wel zelf gezet hebben hoor .
Zo moeilijk is dat niet wat kastjes ineen steken en ophangen want alles van elektriciteit gas -en waterleiding lag al klaar .
Ook afloop was maar ineen steken en aankoppelen in de buis die al klaar stond . ;)
Zelfs de kasten had ik op de grond en muur al uitgetekend …ze moesten die alleen maar ineen steken en in het vakje zetten . ;)
Enkel het werkblad kan moeilijkheden geven als je iets speciaals wilt (maar dat kan ook wel geregeld worden .)

Dat van mij begint op 60 cm gaat dan een heel stuk op 80 cm en dan terug naar 60 cm om aan te sluiten op de kast ernaast en dat een dikke 4 m lang , als je dat zelf moet zagen …dan is het beter dit al op maat te laten leveren . ;) )

Keuken is zeker niet moeilijker dan een badkamer of eender welke kamer maar als je eraan begint as een idioot zonder plan …tja

Is toch hetzelfde als Vermeulen die met zo een simpel accuschroefmachine gaten in beton wilt boren en dat niet vooruit gaat :laugh:
We've all been there denk ik, maar dan meestal omdat ge geen deftig boormachine hebt. Als ge dat daar hebt liggen zoals Vermeulen dan is dat wel echt achterlijk ja.

Thank god voor vermeulen die de klopboormachine ontdekt na 19 afleveringen!!!

Ik vraag me soms af wa die camera mannen denken 😆

Da water begint daar te spuiten en die moet dat dan maar filmen, of zou dat soms ook wel eens in scene gezet worden?

Da water begint daar te spuiten en die moet dat dan maar filmen, of zou dat soms ook wel eens in scene gezet worden?
als zoiets toevallig niet gefilmd is zal dat zeker opnieuw in scene gezet worden.

100% zeker in scene gezet. De lach tijdens het loopje van Emiel zegt genoeg. :rofl:

Lummen weer niet klaar geraakt. Uitleg van de jury is dan 'ja maar dit huis is veel groter dan de rest'.
Ja ok, maar jullie hebben wel dat huis gekocht??

Lummen is schandalig aan het worden. Nico en Daisy moeten echt hun kas opfretten als ze die 2 daar heel tijd zien klungelen. Waarom wordt Imen zo geprezen voor haar stijl? Ik vind dat veel te druk en niche. Wie wilt daar nu als Belg zonder migratie achtergrond in gaan wonen? (Hopelijk zeg ik het politiek correct?). Qua stijl steekt Nieuwpoort er voor mij met kop en schouders bovenuit.

Die stijl van Lummen is wel "niche" maar heeft wel iets.

Het concept rommelt wel langs alle kanten. In het eerste seizoen moesten de koppels alles eerst zelf doen en dat vond ik toch wel interessanter. De kabouterkes doen elk jaar meer en meer. Volgend jaar verwacht ik dat er ook loodgieterkabouterkes gaan komen voor de badkamer. Misschien moeten ze eerst een soort "handigheidstest" doen vooraleer je genomineerd kan worden om een huis te mogen verbouwen. Maar ik denk dat die aanpak toch heel wat duurder zal worden en dan zit je nog altijd met een risico op een onverkoopbaar huis (tenzij je daar nog eens keiveel geld tegenaan smijt om het op te kalefateren).

Net zoals vorig jaar worden de punten weer netjes verdeeld om het spannend te houden hé ook toch.

Voor mij mogen Axel en Vermeulen wel winnen, lijken me oprecht heel goede mensen.
Nu, iedereen mag eigenlijk winnen, behalve team geel xD

Toevallig nog eens gekeken toen het hier opstond, maar daar klopt toch allemaal niet veel van. In Lummen tellen ze af en ik zie daar nog een preflex uit het plafond komen, schakelaar half uit de muur en er hangt maar 1 lamp op, de jury komt langs en ineens is alles in orde en hangen er 2 lampen op. Daar word ik zo wat onnozel van.

Toevallig nog eens gekeken toen het hier opstond, maar daar klopt toch allemaal niet veel van. In Lummen tellen ze af en ik zie daar nog een preflex uit het plafond komen, schakelaar half uit de muur en er hangt maar 1 lamp op, de jury komt langs en ineens is alles in orde en hangen er 2 lampen op. Daar word ik zo wat onnozel van.
In Nieuwpoort kon je bij de onthulling van de keuken door het raam zien dat het tuinhuis daar half kapot lag. In de preview voor volgende week (de tuin) zie je hoe ze dat tuinhuis beginnen afbreken. :unsure:
Ofwel stonden er daar twee tuinhuizen, ofwel zit de tijdlijn ietwat fout.

Terug
Bovenaan