Huis Gemaakt 2025

Bij Mo en Iman heb ik dat gevoel ook. 't Is precies maar Soumaya en Eros die deftig met twee werken.
Echt, hoe kan je nu die plinten verkeerd zetten, dat heeft toch altijd een mooi afgewerkte kant en een ruwe kant? Dat is geen tegenslag meer hè Iman, da’s gewoon dom.

Dat huis van Mechelen zit volgens mij vol van die dirty hacks om iets visueel te tonen maar dat het achteraf u ver veel miserie oplevert. Siliconen op iets af te dichten in een kraan en dan ineens een waterval in uw living zien, alee gij :D

Van mij mag Haasdonk winnen, Lummen is het Mo die de kar moet trekken en dat tempo ligt te laag. Idem in nieuwpoort. Haasdonk lijken goed op elkaar ingespeeld, werken blijkbaar ook continue samen en dat ziet ge wel.

En Mechelen, geeft den Emiel maar een medaille voor moed en zelfopoffering zenne, miljaar.

Echt, hoe kan je nu die plinten verkeerd zetten, dat heeft toch altijd een mooi afgewerkte kant en een ruwe kant? Dat is geen tegenslag meer hè Iman, da’s gewoon dom.

dat moet bijna wel zijn omdat iemand van de productie zegt: plaats een keer 3-4 plinten op zijne kop, dat levert goeie tv op.

Anders is dat idd quasi onmogelijk.

Er zitten idd een paar "kiekens zonder kop" momenten tussen waar irritante muziek zit te spelen waar de kijker zogenaamd met open mond moet naar kijken. Dan is "Help, mijn man is een klusser" nog waarheidsgetrouwer.

dat zal toch geen erg zwaar bad geweest zijn als Vermeulen dat met zijn sidekick alleen naar boven kreeg.

Toch altijd de indruk dat die kerel helemaal alleen die verbouwing moet doen.
Wat ook grappig was, verkeerde aansluiting voor hun inbouwkraan bij het bad. Dus of het was uitbreken of een opbouwkraan. Uiteindelijk zeggen ze dat ze voor opbouw gaan, want terug uitkappen is te tijdrovend.

Daarna zie je met het "hulpteam" dat ze toch alles moeten uitkappen, want aansluitingen zaten te laag :)

Die glazen wand hebben ze toch niet alleen boven gedragen in Mechelen , we hebben niet gezien hoe ze dat tussenstuk aan die trap genomen hebben.

Team Geel is toch niet zo "sportief". Als enige niet applaudisseren voor het winnend koppel en erna nog commentaar geven omdat ze niet gewonnen hadden.

Bij de keuken worden er wel al veel technieken uit hun handen genomen, alle muren zijn bepleisterd, elektriciteit zit allemaal goed en de keuken wordt compleet voor hen geïnstalleerd.

Ja, dat waren niet de beste verliezers om het voorzichtig uit te drukken...

Dus nu hebben ze 2 weekends voor maar juist keuken/eetkamer te vloeren,schilderen, koppel stopcontacten en schakelaars te zetten en in te kleden.... nuja, deze keer tenminste geen kaboutertjes buiten beeld maar komen ze eerlijk voor uit dat echte vakmannen vanalles doen achter de schermen

Met de tussenstand denk ik dat team blauw en rood nu een "winst" gaan pakken zodat de ondoorzichtige wedstrijd weer een wending kan nemen.

Die geldprijzen van vorig seizoen hebben ze geruisloos afgevoerd.

Beginnen vloeren in het midden van de kamer om dan zo telkens over vers gelegde tegels te moeten lopen 🥲.
Zal waarschijnlijk de enige ruimte zijn met deftig geplaatste gyproc.

Met de tussenstand denk ik dat team blauw en rood nu een "winst" gaan pakken zodat de ondoorzichtige wedstrijd weer een wending kan nemen.

Die geldprijzen van vorig seizoen hebben ze geruisloos afgevoerd.
De geldprijzen werden vervangen door een bol.com app waarop iedereen een ongelimiteerd budget lijkt te hebben.

Waarom moeten ze nu niet eerst de badkamer afwerken voor ze aan de keuken mogen beginnen? Bij de eerste kamer was dit toch wel zo? En voor de keuken/eetplaats is alle gyproc al geplaatst en geschuurd. Dit moet toch 1 van de meest inconsistente programma's zijn van de laatste jaren.

Ik vond die commentaar van team geel over de uitslag nog niet zo slecht. Kregen we eindelijk eens wat deftige staving van de jury.

Waarom moeten ze nu niet eerst de badkamer afwerken voor ze aan de keuken mogen beginnen? Bij de eerste kamer was dit toch wel zo? En voor de keuken/eetplaats is alle gyproc al geplaatst en geschuurd. Dit moet toch 1 van de meest inconsistente programma's zijn van de laatste jaren.

Ik vond die commentaar van team geel over de uitslag nog niet zo slecht. Kregen we eindelijk eens wat deftige staving van de jury.
Die inconsistentie is de rode draad door het programma. Vorige jaren was het nog erger vond ik toen er geldprijzen gewonnen konden worden zonder dat er maar 1 woord over de budgetten gerept werd. Wat betekent het nu dat er 2000 euro kan gewonnen worden als er schijnbaar geen budgetten zijn?

Op het einde van het programma krijgen ze trouwens nog een week tijd om alles wat ze niet klaar gekregen hebben of alles wat niet goed was nog af te werken.

Om de tijd te vullen is er vanavond een tearjerker moment met de vorige bejaarde eigenaar:

Ashley's zus gaat het eens zeggen:

ReOOdtC.png

LamRUog.png

Ik kijk alleen nog om Vermeulen zijn hilarische avonturen te kunnen volgen. Hilarisch dat gedoe met zijn lamp die hij niet uit kreeg. "Bij nu nen aap in zijn kloten".

Terug
Bovenaan