Huis Gemaakt 2025

Naar wat zitten we hier eigenlijk nog te kijken. Deze aflevering is echt pure brol. Jammer, ik vond het een goed programma, maar hier stopt het.
Ik denk dat ze eigenlijk te weinig beeldmateriaal hadden van de 8 koppels maar aangezien de programmering rekening hield met grofweg 10 afleveringen dat die er nog in "moeten" zitten is het opvullen met weinig boeiende shots.

Wss was de hoop dat ze in elkaars nek gingen vliegen of veel gingen discussiëren. Maar we eindigen eerder met een kwartier belachelijk rond de pot draaien over wie de vergeten plannen moet gaan ophalen. Of dat de buis nu deze of gene richting moet.

Die
Iman, leuke meid denk ik, maar zo hyperactief.

Niet alleen hyperactief, maar ook die ogen zo wijd opengesperd constant. :oops::oops::oops: Volgens mij eet die elke morgen een kommetje XTC-tabletjes als ontbijt.

Terwijl die blonde Limburgse sowieso de dochter (of familie) van Dana Winner is. Doet me er constant aan denken, qua type in het algemeen en ook exact dezelfde mond.

Tot slot: is het geen competitievervalsing als bepaalde deelnemers het zich blijkbaar kunnen permitteren om ontslag te nemen op hun werk in functie van hun deelname aan het programma?

Laatst bewerkt:
Tot slot: is het geen competitievervalsing als bepaalde deelnemers het zich blijkbaar kunnen permitteren om ontslag te nemen op hun werk in functie van hun deelname aan het programma?
Begrijp ik niet goed? Het staat de anderen toch ook vrij om ontslag te nemen op hun werk? Dat je zo impulsief bent om dat te doen is een andere zaak aangezien ze toch alleen maar 2 dagen per week in dat huis "werken" (aanwezig zijn).

Begrijp ik niet goed? Het staat de anderen toch ook vrij om ontslag te nemen op hun werk? Dat je zo impulsief bent om dat te doen is een andere zaak aangezien ze toch alleen maar 2 dagen per week in dat huis "werken" (aanwezig zijn).

Dat kan je toch alleen maar doen als je al een ruime financiële buffer hebt? Wie kan er anders als 25-jarige maanden aan een stuk zijn/haar job opzeggen?

En als je al een ruime financiële buffer hebt, waarom doe je dan mee aan een programma die als hoofdinsteek heeft: "Help, ik ben jong, ik wil een huis maar ik kan het me niet permitteren!".

Die zal met haar dj’en ongetwijfeld wel wat geld verdienen zeker.

Draait toch op Tomorrowland, heeft op TL Winter gestaan vorige maand…

Die krijgen gemakkelijk paar duizend euro zou ik denken.

Zal wel nen buffer hebben ingebouwd om paar maanden te kunnen stoppen met werken.

Zal wel nen buffer hebben ingebouwd om paar maanden te kunnen stoppen met werken.
Maar in dat geval is ze, zoals @mac-bc terecht zegt, niet de doelgroep van dit programma. De selectie van kandidaten zou toch moeten bestaan uit mensen die anders weinig tot geen kans hebben om zelf een huis te kopen.

Op dit moment kunnen Meaghan en Manu nog afvallen na de eerste kamer en wie weet hoe de afvalrace verloopt van de 4 panden.
De Flair heeft de kritiek ook al opgemerkt:

Op Tomorrowland draaien moet je wel met een korrel zout nemen. 'T is niet dat ze daar op een podium gestaan heeft. Zo te zien mag ze draaien in 1 van de restaurants.

Is geen bekende dj hoor.. Haar prijs zit ook onder de 1k.
Meeste bookings dat ze heeft zijn festivals wat meestal package deals zijn waar je ze voor goedkopere prijs bij een andere dj krijgt.

En op TML staan veel kleine namen gewoon gratis. Meestal dan ook nog door het boekingskantoor dat een stage host.

Die

Niet alleen hyperactief, maar ook die ogen zo wijd opengesperd constant. :oops::oops::oops: Volgens mij eet die elke morgen een kommetje XTC-tabletjes als ontbijt.

Terwijl die blonde Limburgse sowieso de dochter (of familie) van Dana Winner is. Doet me er constant aan denken, qua type in het algemeen en ook exact dezelfde mond.

Moesten die normaal niet door de week gaan werken en dan in het weekend alles gaan doen?

Op Tomorrowland draaien moet je wel met een korrel zout nemen. 'T is niet dat ze daar op een podium gestaan heeft. Zo te zien mag ze draaien in 1 van de restaurants.
Inderdaad. Draaien op Tomorrowland zegt de laatste jaren meer over Tomorrowland zelf dan over de dj.

Die Anouk Matton wanabe mag haar valse wimpers wel eens afdoen om tussen het stof te werken.

Mijn favoriet is de Seppe, en met Bowdie heb ik compassie.

Maar in dat geval is ze, zoals @mac-bc terecht zegt, niet de doelgroep van dit programma. De selectie van kandidaten zou toch moeten bestaan uit mensen die anders weinig tot geen kans hebben om zelf een huis te kopen.
Koppels die kunnen verbouwen kunnen ook fulltime werken
Fulltime werkende kunnen altijd iets kopen

Op die leeftijd heb je normaal geen grote lopende kosten, ik snap niet dat er daar veel spel van gemaakt van gemaakt wordt. Er zijn mensen die nog studeren op kosten van hun ouders op die leeftijd en daarna nog een wereldreis maken…

Om nog te zwijgen van dat ze in een sector werkt, waar men met open armen staat te wachten op personeel.
Waarom? Omdat het programma gunstig gezind was met mensen die in deze situatie zaten (eerste seizoen de crowdfunding en tweede seizoen het "arme" koppel dat won).

Het doel van elk tv programma is dat er mensen kijken, niet meer, niet minder. Dat sommige mensen hun levensloop een hogere gunfactor generen, heeft in theorie niets te maken met het beste een huis te verbouwen.

Of het programma dient als publiciteit, in de hoop achteraf full time te kunnen leven van het dj'en.
Exact dit. Dit is gewoon een verstandige carrièrekeuze want er is enorm veel zendtijd.

Die

Op Instagram hebben ze op het ontslag gereageerd. Ze had ontslag genomen op haar werk om ergens anders te beginnen met betere uren dat te combineren viel met de opnames (waarschijnlijk geen weekends meer?). Maar dat heeft de uitzending niet gehaald...

@TheLoveBelow De opnames kunnen idd (bijna) afgerond zijn.

Vorig seizoen werd de laatste hand aan de panden gezet in november 2023 maar de live finale was pas in januari 2024 dus er zat ongeveer 1-2 maanden tussen. Dit seizoen zijn er nog 12 weken te gaan (bijna 3 maanden), er is een kleine kans dat het op de laatste benen loopt.

Een aantal panden stonden volgens Realo nog tot oktober 2024 online en Ashley sprak de laatste aflevering dat de kinderen juist terug uit vakantie waren dus ik gok dat de ruwbouwfase begin november 2024 nog aan de gang was. 3 maanden transformeren is dan wel krap maar denk dat ze hoogstens tot april nog werken (hoewel ik denk dat het eigenlijk grotendeels voorbij is).

Terug
Bovenaan