Hotels nabij Koning Boudewijn stadion

soulreaper

Active member
Hallo allen,

We zijn een groep van 5 personen, die op 4/8 naar Rammstein gaan kijken. Maar aangezien niemand van ons het ziet zitten om op de dag zelf het Brusselse verkeer te trotseren, is onze planning om de dag ervoor een hotel re boeken, en dan op 4/8 ons met de taxi naar het optreden te laten voeren. Dit omwille van nieuwe knie bij mijn vrouw, waardoor ze niet lang kan wandelen, noch recht staan.

Heb al op booking gekeken, maar daar blijken de afstanden totaal niet te kloppen.

Iemand een idee of iemand die zelf al eens een hotel heeft geboekt voor een ander optreden in dat Stadion?

Alvast bedankt
 
Tis geen antwoord op je vraag, maar heb je al gekeken voor dit alternatief?


Als er nog tickets zijn tenminste...
 
De hotels in de buurt zullen bij zo'n uitverkocht concert gewoon al hopeloos uitverkocht zijn.

Wat bedoelt ge met het "Brusselse verkeer"? Want het is niet dat ge Brussel-centrum in moet he, enige nadeel is wellicht het wachten op de parking na afloop maar voor de rest is het gewoon meteen de ring op en yuuuuu.
 
Ik zou ook gewoon tot daar rijden, ofwel parking C, ofwel een andere parking verder en dan de metro. Een hotel zal wel een pak duurder uitkomen lijkt me, en waarschijnlijk al volgeboekt door fans van buiten BE?
 
Hotels in de buurt zijn allemaal 'rommel'. Ik vraag me wel af hoe gemakkelijk je een taxi terug te pakken gaat krijgen na het concert...
Metro vind ik ook al rampzalig lang duren. Vlotste verbinding voor mij is tram 7 aangezien die niet naar het zuid-station gaat voor nachttreinen. Geeft u ook wel een range aan hotelmogelijkheden.
 
Had info gekregen van een hotel. 560 euro voor de nacht.... Metro lijn 6, die stopt blijkbaar aan het stadion. Maar was evenzeer 30 minuten, ook al blijkt de afstand tussen hotel en stadion maat 7km ye zijn?

Taxi zou je toch kunnen reserver? Om 111u15 daat? Bijvoorbeeld....
 
Terug
Bovenaan