Horizon Zero Dawn

Horizon Zero Dawn

Ik heb Horizon Zero Dawn (fysieke standaard editie) op PS4, komt die in aanmerking voor de PS5 remaster?

En is dat hetzelfde geval met Horizon Forbidden West?

Wellicht pas op 31 oktober te upgraden.

The good news is if you received a copy of the game through PlayStation's Play At Home initiative, you will be eligible for the $9.99 PS5 upgrade. If you have been playing Zero Dawn through PlayStation Plus, you will not be able to upgrade that copy for $10. PlayStation has also doubled the price of Horizon Zero Dawn on PS4 from $20 to $40 to stop people buying it and then upgrading which would have netted them the PS5 remaster for $30.

How Do I Upgrade Horizon Zero Dawn On PS5?​

If you own a digital copy of Horizon Zero Dawn on PS4 and have it installed on your PS5, the option to upgrade to the remaster for $9.99 should appear on its store page from October 31, 2024. If you own a physical copy of the PS4 version, the disc will need to be inserted into your PS5 before the upgrade option appears on its store page.

Heb die nog nooit gespeeld, al heb ik een PS4 versie op disc liggen (7 euro in de lidl dacht ik). Mss toch ook eens spelen.
Heb forbidden west wel platinum :).

Heb die nog nooit gespeeld, al heb ik een PS4 versie op disc liggen (7 euro in de lidl dacht ik). Mss toch ook eens spelen.
Heb forbidden west wel platinum :).
Ik heb de mijne hier ook gekocht voor 6€ wel standard edition. Dan de opleg zal het ons 16€ kosten.

Precies wel een deftige remaster. Denk die misschien ook wel nog eens te herspelen.
1e heb ik met plezier uitgespeeld, de 2e gestopt na een kwart in het verhaal ongeveer.

Ik vind de kleuren in de Remaster wel serieus 'off'. De vegetatie is gewoon veel te fel van kleur, totaal niet realistisch. Het origineel had op dat vlak toch wel een veel betere feel. In de comments van die DF video zie je dat er veel die mening delen.

Terug
Bovenaan