Zeker doenNooit uitgespeeld dus misschien de moment om deze eens te herspelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker doenNooit uitgespeeld dus misschien de moment om deze eens te herspelen.
Ja, met een opleg van 10€.Ik heb Horizon Zero Dawn (fysieke standaard editie) op PS4, komt die in aanmerking voor de PS5 remaster?
En is dat hetzelfde geval met Horizon Forbidden West?
Ja, met een opleg van 10€.
Forbidden West heeft een gratis upgrade.
Ja, met een opleg van 10€.
Forbidden West heeft een gratis upgrade.
Heb je het effectief gekocht ooit? Misschien de ps plus versie?Ik heb Horizon Zero Dawn geïnstalleerd op de PlayStation 5, maar ik krijg de optie niet om de remastered version te pre-orderen voor €10?
Er blijft een bedrag van €49,99 staan?
Heb je het effectief gekocht ooit? Misschien de ps plus versie?
Sinds die aankondiging is die prijs om hoog gegaan. Ben nu niet zeker of deze in de ps+ zat als je de ps5 kocht.Heb je het effectief gekocht ooit? Misschien de ps plus versie?
The good news is if you received a copy of the game through PlayStation's Play At Home initiative, you will be eligible for the $9.99 PS5 upgrade. If you have been playing Zero Dawn through PlayStation Plus, you will not be able to upgrade that copy for $10. PlayStation has also doubled the price of Horizon Zero Dawn on PS4 from $20 to $40 to stop people buying it and then upgrading which would have netted them the PS5 remaster for $30.
How Do I Upgrade Horizon Zero Dawn On PS5?
If you own a digital copy of Horizon Zero Dawn on PS4 and have it installed on your PS5, the option to upgrade to the remaster for $9.99 should appear on its store page from October 31, 2024. If you own a physical copy of the PS4 version, the disc will need to be inserted into your PS5 before the upgrade option appears on its store page.
Wellicht pas op 31 oktober te upgraden.
Normaal krijgt die wel zijn eigen trophy lijst, is sowieso al voor een ander platform.Is er al iets geweten of deze game een nieuwe trophy list heeft? Zou hem nog wel eens opnieuw willen spelen.
Ik heb de mijne hier ook gekocht voor 6€ wel standard edition. Dan de opleg zal het ons 16€ kosten.Heb die nog nooit gespeeld, al heb ik een PS4 versie op disc liggen (7 euro in de lidl dacht ik). Mss toch ook eens spelen.
Heb forbidden west wel platinum.