PS5 BE Games PS4 BE Games Horizon Forbidden West PS4/PS5 digitale code

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
08/01/2022 22:40

LouGarou

Well-known member
iTrader: 100% (362/362)
Algemene informatie/specificaties
Horizon Forbidden West - PS4/PS5 code
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Ik had beide Collector's Editions gekocht en die kwamen beide met een digitale code voor PS4/PS5.
Mag dus eentje weg :)

Min. prijs: 50 euro
Meeneemprijs: 60 euro

Extra DLC-codes enzo krijg je er ook bij als je de meeneem biedt.
 
De extra digitale content:

Digital content:

  • Full game for PS4 and PS5
  • Digital soundtrack
  • Digital comic book
  • Carja Behemoth Elite outfit
  • Carja Behemoth Short Bow
  • Nora Thunder Elite outfit
  • Nora Thunder Sling
  • Apex Clawstrider Machine Strike piece
  • In-Game Resources Pack
  • Photo Mode unlocks (special pose and face paint)
 
Er werd niet meer gereageerd en iemand anders gaf €55.
Dus heb ik idd mijn bod ingetrokken omdat ik het ergens anders kon kopen fysieke versie.
Hartelijk bedankt om zo kort af een negatieve itrader te geven terwijl ik altijd correct ben.
Denk dat ik hier al genoeg op het forum heb gekocht.
 
Er werd niet meer gereageerd en iemand anders gaf €55.
Dus heb ik idd mijn bod ingetrokken omdat ik het ergens anders kon kopen fysieke versie.
Hartelijk bedankt om zo kort af een negatieve itrader te geven terwijl ik altijd correct ben.
Denk dat ik hier al genoeg op het forum heb gekocht.
Ik heb hier noch een bericht van jou om je bod in te trekken, noch een bod van 55 van iemand anders gezien.
"Denk dat je hier al genoeg op het forum hebt gekocht" om dan te weten wat de regels zijn. Mocht je het mij nog gevraagd hebben, tot daar, maar sluw je bericht wissen...
 
Gaat niet om sluw zijn. Had er een reden bij gezet en dacht dat het zo bij u ook terecht kwam.
Mijn excuses.
Maar om dan direct zo kort te zijn en er negatief op te reageren is toch vrij kort zijn
 
Ik ga de negatieve iTrader van smetske83 verwijderen.
Er was hier inderdaad een bod van 55 euro die 2 uur later verwijderd werd, waardoor de koopverplichting voor smetske83 op dat moment verviel.
 
Ik ga de negatieve iTrader van smetske83 verwijderen.
Er was hier inderdaad een bod van 55 euro die 2 uur later verwijderd werd, waardoor de koopverplichting voor smetske83 op dat moment verviel.
Van wie? Ik heb niks gezien, daarmee.
Nu blijf ik met mijn gerief zitten natuurlijk :)

Sinds wanneer mogen boden trouwens zomaar worden verwijderd? Jezus...
 
Ik ga de negatieve iTrader van smetske83 verwijderen.
Er was hier inderdaad een bod van 55 euro die 2 uur later verwijderd werd, waardoor de koopverplichting voor smetske83 op dat moment verviel.
Een bod zo maar verwijderen zou niet toegelaten mogen worden.(zonder dat de verkoper hier iets van af weet)
Gewoon mijn mening.
 
Een bod zo maar verwijderen zou niet toegelaten mogen worden.(zonder dat de verkoper hier iets van af weet)
Gewoon mijn mening.
Ik denk dat je nog uw bod moogt verwijderen zolang het niet 'genoteerd' is. Op dat moment is het bod in principe nog niet aanvaard eh.
Zal mss beetje ambetant geweest zijn voor Lou omdat hij het mss in z'n mails krijgt of dat hij de post toch al gezien had, dat kan wel.

Maar wss zijn er geen regels overtreden.
 
Ik denk dat je nog uw bod moogt verwijderen zolang het niet 'genoteerd' is. Op dat moment is het bod in principe nog niet aanvaard eh.
Zal mss beetje ambetant geweest zijn voor Lou omdat hij het mss in z'n mails krijgt of dat hij de post toch al gezien had, dat kan wel.

Maar wss zijn er geen regels overtreden.
Van zodra de minimumprijs wordt gehaald, mag je uw bod niet meer verwijderen. Noteren of niet maakt niet uit, want de verkoper is in principe al verplicht van zijn goed te verkopen bij het halen van die minimumprijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan