Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

Ik heb hem op PS gekocht voor die exclusive content.
Anders had ik hem op Xbox zou ik het zelf kunnen testen.

Zover ik weet zou die HFR performance ook op Xbox series X aanwezig moeten zijn.

Deze link bevestigd dat ook, dus als het bij U niet lukt dan zit er ergens toch iets fout denk ik.

Zeker een goede kabel?
Dan heb ik op mijn Xbox bij display settings de refresh rate ook wel op 120 staan.
Misschien als je dat niet hebt, dat het eventueel een oplossing kan zijn?

Edit: ik zie dit in die link ook wel staan.
  • HFR Performance: An ultra-high framerate mode favoring maximum performance. It will only work on supported monitors with VRR.
Ja idd, ik zal die VRR optie niet hebben op mijn tv.
Ga dit weekend eens testen op mijn gaming monitor ipv mijn tv.

Verdomme hé, dan preorder je een spel in oktober, wordt het pas na de release geleverd :cry:
Merci Amazon België, levering staat op 13/02 gepland volgens de website.

Dan maar in afwachting wat drops op Twitch verzamelen. Wel wat onnozel, moet die stream op de achtergrond zonder geluid laten draaien want ik wil geen spoilers zien..

Dan maar in afwachting wat drops op Twitch verzamelen. Wel wat onnozel, moet die stream op de achtergrond zonder geluid laten draaien want ik wil geen spoilers zien..
Doe ik al jaren bij alle twitch drops, gewoon muten en minimaliseren idd.

Laatst bewerkt:
Verdomme hé, dan preorder je een spel in oktober, wordt het pas na de release geleverd :cry:
Merci Amazon België, levering staat op 13/02 gepland volgens de website.

Bij Amazon, zowel NL als BE stond die leverdatum al een paar weken later dan de release datum. Het is om die reden dat ik daar geannuleerd heb en hem elders heb besteld (coolbue)

Bij Amazon, zowel NL als BE stond die leverdatum al een paar weken later dan de release datum. Het is om die reden dat ik daar geannuleerd heb en hem elders heb besteld (coolbue)
Niet meer op gelet, eerlijk gezegd. Ik was rustig aan het afwachten want had er eigenlijk niet echt vertrouwen in dat het een goede game zou worden. Nu hoor ik overal wel dat het echt een leuk spel is, dus kriebelt het nu ook enorm natuurlijk.
Nuja, ik heb de game voor 43 euro kunnen kopen met een kortingsactie van Amazon bij de opening van de Belgische store, kan niet echt klagen dus. (Maar toch wel een beetje want wie wil nu een nieuwe game op maandag ontvangen?? :biglaugh: )

Niet meer op gelet, eerlijk gezegd. Ik was rustig aan het afwachten want had er eigenlijk niet echt vertrouwen in dat het een goede game zou worden. Nu hoor ik overal wel dat het echt een leuk spel is, dus kriebelt het nu ook enorm natuurlijk.
Nuja, ik heb de game voor 43 euro kunnen kopen met een kortingsactie van Amazon bij de opening van de Belgische store, kan niet echt klagen dus. (Maar toch wel een beetje want wie wil nu een nieuwe game op maandag ontvangen?? :biglaugh: )
Ghoja, is allemaal geen erg toch? Zelf ga ik wrs ook pas maandag beginnen, kwil niet random stoppen waar ik nu zit in Witcher 3 dus ik ga even gewoon afwerken waar ik mee bezig ben en dan rustig opt gemak starten maandag. Tis niet dat het iets uit maakt dat anderen al begonnen zijn en tis nu ook niet dat ik al weken zat te wachten op dit spel.

Deze namiddag verlof op mijn werk vast gekregen, dus ik kan eerder beginnen. Mijn weekend is ook volledig vrij :woohoo:
Zo dadelijk dus meteen naar de GameMania mijn pré-order gaan ophalen, want het versturen daarvan vertrouw ik al lang niet meer.

Hier pas de xbox series x aangezet om 23h00 gisteren en ik kreeg wel een bijna 2 gig patch download binnen.
(net nog eens gecontroleerd en was 2.7 gig)

Ik had deze nacht geen deur issues meer, dus ik zou denken dat ze dat gefixed hebben of het was magisch opgelost bij mij. :)

Laatst bewerkt:
Iemand die HL op de pc heeft? Is het beter om die met een controller te spelen of gewoon met muis/toetsenbord?
Ik heb een aantal maanden geleden m'n PS4 weg gedaan omdat ik eigenlijk enkel maar op de pc gamede, maar aangezien ik quasi enkel fps, (horror) survivals en strategy games speel heb ik geen controller (meer) voor op m'ne pc.

Ohja, heeft iemand die "Dark Arts" DLC (op steam)?

Iemand die HL op de pc heeft? Is het beter om die met een controller te spelen of gewoon met muis/toetsenbord?
Ik heb een aantal maanden geleden m'n PS4 weg gedaan omdat ik eigenlijk enkel maar op de pc gamede, maar aangezien ik quasi enkel fps, (horror) survivals en strategy games speel heb ik geen controller (meer) voor op m'ne pc.

Controller

Ik speel met muis en keyboard op de pc zoals bij alle games en ik vind dat dit toch heel vlot gaat. Alleen vliegen heeft wel even moeten wennen.
En ik heb ook de dark arts DLC via Steam :)

Ik heb nu ongeveer 15 uur gespeeld en ik vind het nog steeds heel leuk. Ik vind wel de 4 slots voor spreuken wel een beetje irritant 😅. Ik heb alle slots unlock en hoewel je dan snel tussen de verschillende kunt bewegen, zou ik toch nog liever voor alles apart een hotkey willen zoals bij mmorpgs en pc RPGs normaal wordt gedaan. Maar uiteindelijk is het maar een kleine ergenis.

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben door de details aan de wereld. Er zijn locaties die direct uit de films komen en dan zijn er dingen die alleen maar in de boeken voorkomen die er ook in zitten. Heel tof omdat dan tegen te komen.

Terug
Bovenaan