Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

Heb een tip gevonden voor de console spelers onder ons:

• Camera acceleration helemaal naar beneden.
  • Camera sensitivity helemaal omhoog.
De game zou dan veel soepeler moeten aanvoelen en een groot verschil maken.

Juist getest en speelt wel beter zo.
Dat is idd ook een van de eerste dingen die ik deed in-game, camera voelde echt niet goed aan met de standaard settings. Fidelity mode even getest maar aan 30fps kan ik echt niet meer spelen, zeker met al die collectibles waardoor je toch veel zit rond te kijken/draaien voelt performance mode echt 1000x beter aan.

Dat is idd ook een van de eerste dingen die ik deed in-game, camera voelde echt niet goed aan met de standaard settings. Fidelity mode even getest maar aan 30fps kan ik echt niet meer spelen, zeker met al die collectibles waardoor je toch veel zit rond te kijken/draaien voelt performance mode echt 1000x beter aan.
Ik speel op balanced 120fps. Speelt super vloeiend en ziet er nog steeds haar scherp uit.

Vandaag 2 uurtjes kunnen spelen, level 17 en nog steeds niks van de openwereld ontdekt, enkel hogsmeade geweest.
Heb het gevoel dat dit een zeer lange playthrough gaat worden. 😆

Broom flying unlocked, maar geraak het niet gewend aan de besturing.
Ik ben gewoon om up/down inverted te spelen in games,
Maar in dit spel heb je blijkbaar voor flying enkel inverted op beide sticks tegelijk?
En dat helpt me ook niet echt :)

Ik speel op balanced 120fps. Speelt super vloeiend en ziet er nog steeds haar scherp uit.

Vandaag 2 uurtjes kunnen spelen, level 17 en nog steeds niks van de openwereld ontdekt, enkel hogsmeade geweest.
Heb het gevoel dat dit een zeer lange playthrough gaat worden. 😆
Mst welke kaart is dat dan? Want 120 fps en balanced zegt natuurlijk niet veel.

Als je een 120 hz TV hebt dan heb je nog extra opties op console.
Serieus? Ik heb nochtans ook een 120 fps tv.

En ik kan kiezen voor peformance, fidelity of raytracing fidelity op xbox series x
Ik speel op performance omdat ik op de andere modussen dat echt wel voelde dat het veel minder fps was (30 volgens publisher zelf).

Maar zelfs op performance mode is dat geen 120 fps zulle bij mij :S

Ok ik zie net de link onderaan dat artikel, ivm 120 hz op ps5.

Serieus? Ik heb nochtans ook een 120 fps tv.

En ik kan kiezen voor peformance, fidelity of raytracing fidelity op xbox series x
Ik speel op performance omdat ik op de andere modussen dat echt wel voelde dat het veel minder fps was (30 volgens publisher zelf).

Maar zelfs op performance mode is dat geen 120 fps zulle bij mij :S

Ok ik zie net de link onderaan dat artikel, ivm 120 hz op ps5.

Ik heb hem op PS gekocht voor die exclusive content.
Anders had ik hem op Xbox zou ik het zelf kunnen testen.

Zover ik weet zou die HFR performance ook op Xbox series X aanwezig moeten zijn.

Deze link bevestigd dat ook, dus als het bij U niet lukt dan zit er ergens toch iets fout denk ik.

Zeker een goede kabel?
Dan heb ik op mijn Xbox bij display settings de refresh rate ook wel op 120 staan.
Misschien als je dat niet hebt, dat het eventueel een oplossing kan zijn?

Edit: ik zie dit in die link ook wel staan.
  • HFR Performance: An ultra-high framerate mode favoring maximum performance. It will only work on supported monitors with VRR.

Deurbel!
hermione-shock.gif

Terug
Bovenaan