Hoe zoek jij een nieuwe job?

Hey allen,

Ik ben op zoek naar een job binnen accounting/finance; hiervoor ben ik meerdere interimplatformen aan het aflopen. Hierbij denk ik aan:

• Indeed
  • Glassdoor
  • Stepstone
  • Robert Half
  • LinkedIn
De ene lukt al iets beter dan de andere. Waarbij ik Glassdoor niet eens mijn woon-werkafstand kan laten onthouden :angry:

Welke gebruiken jullie en wat is je ervaring ermee?

Ufinity
TriFinance
Robert Walters
Hays
Dixon
Financial Talents

Sowieso wegblijven van James Woodman, hoe "perfect" hun obious fake vacatures ook mogen lijken.
Dat zijn echte cowboys die over lijken gaan en eerst aan hun bonus denken en pas als laatste of jij wel een match bent met het gezochte profiel.
Als die uw nummer hebben kunt ge beter van nummer wisselen ;-)

Ufinity
TriFinance
Robert Walters
Hays
Dixon
Financial Talents

Sowieso wegblijven van James Woodman, hoe "perfect" hun obious fake vacatures ook mogen lijken.
Dat zijn echte cowboys die over lijken gaan en eerst aan hun bonus denken en pas als laatste of jij wel een match bent met het gezochte profiel.
Als die uw nummer hebben kunt ge beter van nummer wisselen ;-)

Daar kende ik er nog veel niet van! Zal ik vanavond is bekijken; bedankt alvast!

Waarschuwing over James Woodman duly noted ;)

Momenteel werk ik reeds een 3-tal jaar in een boekhoudkantoor. Ik zou nu graag richting financieel analyst/controller gaan (meer bepaald FP&A analyst; budgettering, forecast etc.)

Ja Stijn, dat wil °iedereen° die x aantal jaar in een boekhoudkantoor heeft gewerkt. Concurrentie van BIG4-profielen die maar al te graag uitpakken met hun multinational experience zal groot zijn.

Ja Stijn, dat wil °iedereen° die x aantal jaar in een boekhoudkantoor heeft gewerkt. Concurrentie van BIG4-profielen die maar al te graag uitpakken met hun multinational experience zal groot zijn.

Inderdaad, dit vermoedde ik ook reeds. Spijtig genoeg kan ik daar met mijn ervaring in een middelgroot kantoor zonder multinational experience niet erg goed tegenop boksen.

Bon, ik zit momenteel nog goed - dus stilletjes aan uitkijken op een kans is al wat ik momenteel aan het doen ben :).

Momenteel werk ik reeds een 3-tal jaar in een boekhoudkantoor. Ik zou nu graag richting financieel analyst/controller gaan (meer bepaald FP&A analyst; budgettering, forecast etc.)

Ik woon echter in de Kempen, waar er een minder groot aanbod van soortgelijke functies is!
Daar kan ik u niet meteen mee helpen.
Wat je wel eventueel kan doen is proberen als outsourcing consultant (type trifinance/unipartners/clearxperts/kommaboard/Hyphen etc) ervaring op te bouwen als analyst?

Terug
Bovenaan