Hoe ziet uw avond eruit?

Mijn avond:
- kijken naar Blokken en lachen met de goeie mopkes van Ben Crabbé
- het vrt journaal bekijken en smalende opmerkingen maken over virologen en Marokkanen
- samen met de vriendin koken en doen alsof ik geïnteresseerd ben in haar verhalen op het werk
- naar één of andere onnozele netflix-film kijken
- nog luisteren naar één of ander verhaal van de vriendin in bed voor het slapen gaan
- in het midden van de nacht zwetend en paniekerig wakker worden omdat de belspellekes op tv zijn afgeschaft
 
Van 17u-20u ben ik een cephalopode.
Vervolgens ponykamp tot het einde van de dag.
 
Het spijt me. U dwingt mij uw post te rapporteren. Gelukkig is het maar een lichte overtreding.

Ik staaf mijn bewering:

Lichte overtreding
warnpuntenmaanden
Belachelijke/onnuttige/ongewenste post3pt3mnd

De vraag was: hoe ziet uw avond er uit? Uw vraag is dus eigenlijk belachelijk en zeker onnuttig.
Waarom dan ook belachelijk doorgekrast?

Procedurefout: ik pleit mezelf vrij.
 
Het spijt me. U dwingt mij uw post te rapporteren. Gelukkig is het maar een lichte overtreding.

Ik staaf mijn bewering:

Lichte overtreding
warnpuntenmaanden
Belachelijke/onnuttige/ongewenste post3pt3mnd

De vraag was: hoe ziet uw avond er uit? Uw vraag is dus eigenlijk belachelijk en zeker onnuttig.
Hij zou al vanaf de eerste seconde da hij zich hier registreerde strafpunten gekregen moeten hebben voor die belachelijke naam en avatar.
 
Waarom dan ook belachelijk doorgekrast?

Procedurefout: ik pleit mezelf vrij.

Omdat ik altijd nog het goede in mensen zie en ik u niet onnodig wil belachelijk maken.

Uzelf vrijpleiten zal in deze zeer moeilijk zijn, en ik zie al dat minstens 1 lid van de volksjury mijn mening deelt.
 
Omdat ik altijd nog het goede in mensen zie en ik u niet onnodig wil belachelijk maken.

Uzelf vrijpleiten zal in deze zeer moeilijk zijn, en ik zie al dat minstens 1 lid van de volksjury mijn mening deelt.

Google jij middenrifaandoeningen op dinsdagavond?

ShowImage.ashx
 
Terug
Bovenaan