Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
Ookal meegemaakt ja. Beste is gewoon andere pil proberen of een aantal maanden terug zonder pil doen zodat de hormonen terug op peil komen.

Hiero.🙋‍♀️
Niet enkel het libido dat eronder leed maar de pil, verschillende merken geprobeerd, zorgden voor meer zaken waardoor ik me niet prettig voelde.
Dan overgestapt op het condoom maar dat was ook maar zus en zo en uiteindelijk Mirena een kans gegeven en dat ging op zich prima.

Is ook hormonaal maar als bij wonder had dat totaal geen effect op iets of wat. Soms is het een beetje zoeken.
Ik zelf ondervond geen hinder erdoor, mijn man voelde het zitten bij diepe penetratie. :unsure:
Voelde als een kietelaar voor zn piemel dus ja in het begin beetje vreemd maar na een poosje was dat wel oké zo.

Zijn er nog mensen waarvan hun partner een libido-dip heeft gekregen sinds die de pil is beginnen nemen?
Mijn vriendin neemt het al 2 jaar niet meer (zijn al 16 jaar samen) en het libido is toch sterk verhoogd bij haar nadat ze gestopt is.

Liever af en toe een condoom gebruiken dan geen seks (en bijbehorende frustraties)

Mijn planning gisterenavond, 10 minuten naar de harry potter film zien en 2 uur uitgebreid sex.
Haar planning: 2 uur harry potter kijken en 10 minuten sex.

Vrouwen krijgen altijd hun zin…

Hier is het al nipt qua libidocompatibiliteit, dus ik zorg er angstvallig voor dat ze nooit haar pil vergeet :sneaky:

Laatst bewerkt:
🙋🏼‍♀️ Nog steeds aan het wachten op een miraculeuze terugkeer ervan!

Kan het ook niet op anticonceptie steken. 🤷🏼

Begrijp dit niet zo goed.👀
Heeft de bevalling van je dochter je libido naar de galemiezen geholpen?

Begrijp dit niet zo goed.👀
Heeft de bevalling van je dochter je libido naar de galemiezen geholpen?
Tijdens de zwangerschap is het gaan lopen en niet terug gekeerd.
Kan de keren dat ik een broek vol goesting had de laatste 4j gerust op 1 hand tellen.

Dat wil niet zeggen dat het seksleven weg was, wel dat hij altijd initiatief moest nemen en dat hem zelden in dank werd afgenomen. Seks zelf was prima, alleen 0,0 goesting om zelf initiatief te nemen of als hij zijn move maakte was het "alez dan maar!".

Dus ik hoop wel degelijk op een terugkeer ervan waarbij ik nog eens met volle enthousiasme ne vent vast kan grabbelen met de boodschap: "IK HEB GOESTING!" 😁

Tijdens de zwangerschap is het gaan lopen en niet terug gekeerd.
Kan de keren dat ik een broek vol goesting had de laatste 4j gerust op 1 hand tellen.

Dat wil niet zeggen dat het seksleven weg was, wel dat hij altijd initiatief moest nemen en dat hem zelden in dank werd afgenomen. Seks zelf was prima, alleen 0,0 goesting om zelf initiatief te nemen of als hij zijn move maakte was het "alez dan maar!".

Dus ik hoop wel degelijk op een terugkeer ervan waarbij ik nog eens met volle enthousiasme ne vent vast kan grabbelen met de boodschap: "IK HEB GOESTING!" 😁
Zwaar herkenbaar.... Met de gevolgen vandien. (na 3j )

Hier sinds het kindje er is, is dit enorm geminderd eigenlijk.
Denk dat we 2 keer per maand komen ofzo, maar dan heb ik het over echt vrijen.

Maar heb er geen problemen mee en zij ook niet, soms is de zin er wel.
Beide gewoon moe omdat echt heavy is dat we amper slapen. Dan zien we ons niet vrijen ook eigenlijk.

Hier sinds het kindje er is, is dit enorm geminderd eigenlijk.
Denk dat we 2 keer per maand komen ofzo, maar dan heb ik het over echt vrijen.

Maar heb er geen problemen mee en zij ook niet, soms is de zin er wel.
Beide gewoon moe omdat echt heavy is dat we amper slapen. Dan zien we ons niet vrijen ook eigenlijk.
En hoe oud is dat kindje? Want hef is een groot verschil tussen 6 maanden en 18 jaar natuurlijk.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan