Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
Toch eens overwegen hier, hebben de satisfy er Pro al een tijdje en dan nog een roze, die satisfyer is echt aan te raden volgens mijn madam :unsure:
Die Satisfyer ligt hier ook in de slaapkamer, is iets dat mijn vriendin alleen gebruikt. De Lush daarentegen is gewoon mega spannend om als koppel mee te spelen. Ingebracht veroorzaakt dat niet het finale vuurwerk bij mijn vriendin maar daar ergens publiek mee rondlopen terwijl we dat ding via de app aansturen brengt ons wel zodanig in the mood dat de vonken eraf vliegen van zodra we terug thuis zijn... Dus dat ding gaat geregeld mee op restaurant, naar de Ikea, wandelingen (niet al te ver want in opgewonden toestand eerst nog 10 km moeten stappen is ook maar niks)... We zijn zo onlangs nog naar een winkel geweest voor een bed en matras en dan dat ding aanzetten terwijl mijn vriendin met die verkoopster aan het praten was... De absolute max! :)

De Satsifyer vond ik echt twee keer niks. Ja, ik krijg er een orgasme van maar het wordt bijna uit mij gesleurd en ik vind dat geen fijn gevoel.

Wat zou je aan een cockring hebben als je met jezelf speelt? Of het zou moeten zijn om uw opblaaspop langer af te kunnen rijden.
Mijn vriend gebruikt vaak een cockring gewoon in zijn eentje. Gewoon, omdat het tof is om dingen te ontdekken, te experimenteren en andere dingen doen maar wel constant herinnerd worden aan die cockring of zo? Soort passief spelen met jezelf.

De Satsifyer vond ik echt twee keer niks. Ja, ik krijg er een orgasme van maar het wordt bijna uit mij gesleurd en ik vind dat geen fijn gevoel.
Allé nu ben ik benieuwd naar Mulan haar review
Mijn vriend gebruikt vaak een cockring gewoon in zijn eentje. Gewoon, omdat het tof is om dingen te ontdekken, te experimenteren en andere dingen doen maar wel constant herinnerd worden aan die cockring of zo? Soort passief spelen met jezelf.
Zoals ben wa balls dan een beetje?

Nu ben ik in de war!

"There's not a separate thing called a vaginal orgasm"
"The g-spot doesn't exist"

Heb je je links ook gelezen? Staat daarin nochtans vrij goed uitgelegd.

Om terug een beetje serieus en OT te gaan, zelden de voorbije 2 jaar. Na ziekte (kanker), behandeling (chemo) en heel de afhandeling (operatie, borstreconstructie, infectie-> weer operatie) is de vrouw blijkbaar nu dus in (vervroegde) menopauze beland. Maar we zijn er ons beiden van bewust en praten er ook over en zoals al de rest, denken/hopen/vermoeden we dat hey weer iets is waar we door gaan geraken. Nu is het gewoon terug ff zoeken wat werkt voor ons (zij was bvb heel gevoelig aan haar borsten maar na X operaties gevoelloos)

@Gromker, phoe, moeilijk traject, wat je ook in het verleden al hebt toegelicht. Het lijkt mij toch altijd dat jullie oprecht van elkaar houden, en dan moet het wel lukken hier mee om te gaan. Praten is inderdaad de sleutel hier.
Veel succes/sterkte/whatever ge hier moet zeggen in elk geval.

Ik heb de G drive wel gevonden maar das iets van de google drive app denk ik.
Blijven klikken... bij sommige PCs kan het echt lang duren, maar op een bepaald moment eject de PC dingen die ge nog nooit hebt gezien.

Sterkte @Gromker
Ik dacht dat in geval van kanker er ook op dat vlak begeleiding van een psycholoog aangeboden wordt door het ziekenhuis? Heb ik het fout voor of stelt dat 2x niets voor?

Laatst bewerkt:

Deze bevalt me VEEL meer dan de satisfyer.
Om het met de titel van een nummer te zeggen:
1629471274770.jpeg

Aaah!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan