Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
Mijn vriendin is vanmiddag naar een seksshop gefietst achter haar eerste vibrator. Zoals hier eerder vermeld is ze qua seks nogal gesloten en zo kan ze haar eigen lichaam wat verkennen / comfortabeler worden met haarzelf. Ik ben grote fan. 👍
Waarom naar een fysieke shop? Bestelt ge toch schaamteloos online (kunt daarnaast ook nog eens reviews lezen)

Op de foto ziet het er groter uit dan mijn eigen paddestoel dus als blijkt dat het de grootte is die de oplossing biedt zal ik in de buy/trade eens kijken achter een tweedehands sleeve. Je ziet, we gaan vooruit.
Welke is het geworden?
Vrouw is binnenkort jarig en weet niet goed wat kopen. Het is eens iets anders dan bloemen... :laugh:

Welke is het geworden?
Vrouw is binnenkort jarig en weet niet goed wat kopen. Het is eens iets anders dan bloemen... :laugh:
Ge kunt eens met nen Tillldo afkomen.

Zijn dat goeie misschien?

Nog nooit van een microfoonvibrator gehoord.
Dual use als vibrator én om Singstar mee te spelen zal het wel niet zijn. :unsure:

Die van ons voor kerst 1.5j geleden de satisfyer pro 2 gegeven, het voordeel is: na 2 minuten kan ze al terug aan den afwas beginnen!

Binnenkort is samen gaan shoppen voor wa extra speeltjes, toen ze hoorde da'k da met de ex wel is gedaan had was ze op haren teen getrapt da'k haar nog nie had meegepakt..

Hangt er vanaf hoe ze het best/liefst klaarkomt, vaginaal of clitoraal.

De laatste categorie is bijzonder weinig met een silicone worst die niet trilt. 🤷🏼‍♀️

Waarom naar een fysieke shop? Bestelt ge toch schaamteloos online (kunt daarnaast ook nog eens reviews lezen)

Die madamtjes in de winkel kunnen je dan suggesties geven he. En je steunt de lokale economie

Welke is het geworden?

ToyJoy Intense Silk Rabbit ! Zeer zacht, 'k zou hem bijna ook in mijn poepe willen steken

Die madamtjes in de winkel kunnen je dan suggesties geven he. En je steunt de lokale economie

ToyJoy Intense Silk Rabbit ! Zeer zacht, 'k zou hem bijna ook in mijn poepe willen steken

Als 'beginner' zou ik evenwel nooit een rabbit style vibrator aanraden. De kans dat uw afmetingen goed combineerbaar zijn met die afmetingen (voor degelijke stimulatie binnen en buiten tegelijkertijd) is klein. En om hem dan puur extern te gebruiken (wat de meeste vrouwen doen met vibrators) zit dat klein ding in de weg.

Als 'beginner' zou ik evenwel nooit een rabbit style vibrator aanraden. De kans dat uw afmetingen goed combineerbaar zijn met die afmetingen (voor degelijke stimulatie binnen en buiten tegelijkertijd) is klein. En om hem dan puur extern te gebruiken (wat de meeste vrouwen doen met vibrators) zit dat klein ding in de weg.
Dat moet je misschien toch eens wat nader toelichten :P

Dat moet je misschien toch eens wat nader toelichten :p
ik had ook dat gevoel, maar ik snap het door eens naar een afbeelding te kijken ;)

Als je niet weet, door gebrek aan ervaring, hoe diep je de fluit wil, of hoe dik die moet zijn, dan is de kans klein dat het kleine fluitje op de juiste plek gaat stimuleren ook heel klein.

Dat moet je misschien toch eens wat nader toelichten :p

Ik zal u een linkske sturen om u in te schrijven voor mijn workshop 'je eerste vibrator kiezen' :v

ik had ook dat gevoel, maar ik snap het door eens naar een afbeelding te kijken ;)

Als je niet weet, door gebrek aan ervaring, hoe diep je de fluit wil, of hoe dik die moet zijn, dan is de kans klein dat het kleine fluitje op de juiste plek gaat stimuleren ook heel klein.

Dat staat los van ervaring hoor. De clitoris ligt niet bij elke vrouw even ver van de schede. Net zoals de sweet spot vaginaal ook niet voor iedereen op dezelfde plek ligt. Er is wel wat ruimte voor variatie maar ook niet zoveel gezien de statische afstand tussen hoofdvibrator en extra stuk voor clitorale stimulatie.
Diepte en dikte is altijd een gokje (en minder relevant bij vibrators, dat is belangrijker bij dildo's).

Maar als ge ook niet weet of interne vibraties het wel doen voor u, is dit ook een long shot want waarschijnlijk is de intensiteit van het clitorale stukje niet zo intens als dat je bij andere vibs wel zult hebben. Extern gebruik van vibrator is grotendeels een succesverhaal, maar wel ene die hevig genoeg is qua sterkte.

Ik zal u een linkske sturen om u in te schrijven voor mijn workshop 'je eerste vibrator kiezen' :v

Dat staat los van ervaring hoor. De clitoris ligt niet bij elke vrouw even ver van de schede. Net zoals de sweet spot vaginaal ook niet voor iedereen op dezelfde plek ligt. Er is wel wat ruimte voor variatie maar ook niet zoveel gezien de statische afstand tussen hoofdvibrator en extra stuk voor clitorale stimulatie.
Diepte en dikte is altijd een gokje (en minder relevant bij vibrators, dat is belangrijker bij dildo's).

Maar als ge ook niet weet of interne vibraties het wel doen voor u, is dit ook een long shot want waarschijnlijk is de intensiteit van het clitorale stukje niet zo intens als dat je bij andere vibs wel zult hebben. Extern gebruik van vibrator is grotendeels een succesverhaal, maar wel ene die hevig genoeg is qua sterkte.
Maar wat doe je dan met zo een rabbit? Je test dat of meet dat dan?

En die sweet spot kan je toch gewoon bepalen door dat te kotteren en te bewegen?

Maar wat doe je dan met zo een rabbit? Je test dat of meet dat dan?
:sop:

Ge test dat gewoon, ge zult het wel voelen hé. Ik zeg gewoon dat dat geen ideale vibrator is om mee te beginnen experimenteren omdat het effect meestal niet zo fantastisch zal zijn.

En die sweet spot kan je toch gewoon bepalen door dat te kotteren en te bewegen?

Sure, maar het moet en vanbuiten en vanbinnen goed zitten, en dat is het probleem, niet dat ge die plek niet kunt vinden.

Maar als ge mij niet gelooft geen probleem hoor. Koter maar wat rond :p

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan