Hoe hoog staat bij jou het water?

Hoe hoog staat bij jouw het water

  • Atacama-woestijn achtig

    Stemmen: 1 12,5%
  • water in de kelder

    Stemmen: 2 25,0%
  • beetje gezever op de grond

    Stemmen: 0 0,0%
  • tot de enkels

    Stemmen: 0 0,0%
  • doorwaadbaar

    Stemmen: 2 25,0%
  • tot aan de lippen

    Stemmen: 3 37,5%
  • blub

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik heb net een Macropinna microstoma zien voorbijzwemmen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Tonerider

Well-known member
jaja, weeral een thread die binnenkort naar de diepste krochten van BG zakt, maar we moeten iets doen om onze records qua posts te breken, anders kan Joeri geen frontnieuws maken. Daarom deze mooie thread

Met de hoge stookkosten staat bij vele mensen de verwarming niet te hoog, maximum op 30cm van de grond of zo en bij sommigen zelfs onder de vloer. Natuurlijk heeft dit ook gevolgen, want waar het stoom uit de oren komt door de verhitte prijzen, is het voor menig een ook een kwestie van tegen de woeste golven des levens in te varen. Daarom mijn vraag: hoe hoog staat bij jou het water? And how much is the Fish?
 
nu heb ik moeten googlen wat een sternum is en ik wordt daar zo moe van. zo moe zelfs dat ik dt fouten begin te maken, maar te lui ben om terug te gaan met de pijltjes en het te verbeteren.
 
Dit klinkt echt als een vraagstelling die we gewoon eens in de streek van luik moeten gaan houden.
 
Ik denk op nen meter 20. Tenzij mijn vriendin weer allemaal brol in de deur van de koelkast heeft gezet. Dan moet ik het in die flessenhouder bovenaan leggen en das denk ik toch al nen meter 50.
 
Tot aan de lippen snap ik niet goed, ik ben een man, ik heb geen schaamlippen....
ik wel, vooral in de winter wanneer ze droog zijn en dan krijg ik kloven en dan springen ze en komt er bloed uit en dat is vies en dan schaam ik me wat voor mijn lippen.
 
ik wel, vooral in de winter wanneer ze droog zijn en dan krijg ik kloven en dan springen ze en komt er bloed uit en dat is vies en dan schaam ik me wat voor mijn lippen.
Lippenbalsem smeren, leg die maar netjes op het nachtkastje want naar mijn ervaring is de schade én het herstel s nachts het grootst!
Bij lippen van het aangezicht, voor alle duidelijkheid!
 
ik wel, vooral in de winter wanneer ze droog zijn en dan krijg ik kloven en dan springen ze en komt er bloed uit en dat is vies en dan schaam ik me wat voor mijn lippen.
Owja haha.. Ik dacht dat je squid was. En dus andere lippen had.

Je moet iets doen aan je avatar. Is al de eerste keer niet dat ik denk dat zij het is en ik het nog raarder vind dan haar andere rare posts.
 
Terug
Bovenaan