Hoe heeft men deze week u geprobeerd te scammen?

Je bent slachtoffer van een scam...

• Oef, ik heb een cyber crime/risk verzekering....

• Oef, de bank betaalt (toch) terug...

• No panic op die rekening staat niets...en kan je niet onder nul.

• Ik spreid mijn risico spaarrekeningen zijn bij andere bank

• Life savings hangen er aan...

• De bank schuift de schuld af...

• Internet bankieren is altijd een risico..

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Hier ook kreeg een bericht. Hé Papa, ik heb nieuw nummer.

Ik dacht eerst dat men Papa weeral een nieuw nummer had en ik stuurde men zus die nog bij hem woont of hij nieuw nummer had. Daarna pas na het bericht goed te lezen bedoelde ze eigenlijk dat men zoontje van 6jaar een nieuw nummer had 😆.
Niet geantwoord, dat komt goed uit. Het is morgen vaderdag, dan verwacht ik de afgesproken 1000€ op mijn rekening.

De frituur, doe efkes normaal jong :angry:

brXCjzK.jpeg
Manman, ik zou zo rap binnen zijn als friturist. Das gewoon de prijs maal 2 (met marge al ingerekend voor het eerste van de 2 delen).

Maar dit zorgt ervoor op termijn dat men er wel 2 keer over nadenkt eer een fritje te steken.

Hoeveel zijn de prijzen wel ni gestegen afgelopen 10 jaar, vroeger kon je met 10 euro voldaan buitenstappen met frit + 2 vlezekes en saus, en evt een kleine opleg voor een drankje.

Zelf ne pitta dat vroeger 4 eur kostte, zit nu al snel aan de 6 euro.

En dan gaat ge zelf nog niet uit eten. Das ook evengoed de prijs om af te halen. Als ge nu voor 3 man ofzo frit gaat afhalen zit ge al eind in de 30 euro, zelf met het delen van een familie pak...

Als ge nu voor 3 man ofzo frit gaat afhalen zit ge al eind in de 30 euro, zelf met het delen van een familie pak...
De frituur in Hallaar (Chinezen die de frituur uitbaten - frituur Marco). Met 1 gewone friet kan je met drie mensen, daarvan eten en dan heb je nog overschot die je moet weggooien. Gene zever, dat is echt zo.

Die zijn hier in de buurt bekend om hun absurde hoeveelheid frieten.

Er zit echt veel verschil op frituren. Zowel qua prijs als qua hoeveelheid (Dat laatste is heel belangrijk betreffende de frietjes vind ik).

Laatst bewerkt:
Zijn frieten niet gewoon goedkoop om te maken? Dus mensen lokken met veel frieten, want meer krijgen dan je verwacht of kan opeten wordt als iets positief gezien, en ondertussen wordt de winst vooral gemaakt op vlees, saus, en dranken.

Wauw, ik zou hopen dat er veel volk stond en goed zeggen dat ze hunne friet in hun *** mochten steken.
Absurd gewoon!
Klantvriendelijkheid, klantenbinding, gewoon al klant is koning, eens wat geven, dat bestaat allemaal niet meer, enkel nog ik ik ik en mijn portemonnee wat telt.

Manman, ik zou zo rap binnen zijn als friturist. Das gewoon de prijs maal 2 (met marge al ingerekend voor het eerste van de 2 delen).

Maar dit zorgt ervoor op termijn dat men er wel 2 keer over nadenkt eer een fritje te steken.

Hoeveel zijn de prijzen wel ni gestegen afgelopen 10 jaar, vroeger kon je met 10 euro voldaan buitenstappen met frit + 2 vlezekes en saus, en evt een kleine opleg voor een drankje.

Zelf ne pitta dat vroeger 4 eur kostte, zit nu al snel aan de 6 euro.

En dan gaat ge zelf nog niet uit eten. Das ook evengoed de prijs om af te halen. Als ge nu voor 3 man ofzo frit gaat afhalen zit ge al eind in de 30 euro, zelf met het delen van een familie pak...

Hier bij ons is het tegenwoordig al 13-14 euro voor een grote kebab, en voor een kleine zit ge ook al aan +9 euro. De kebab hier in de regio is dan wel van een andere categorie (Champions League-niveau om het zo te zeggen) dan op de meeste plaatsen in Vlaanderen waardoor ik het er nog wel eens voor kan opbrengen dat er aan te geven. Maar fastfood zoals kebab of frieten is nu wel iets dat enkel nog gehaald wordt als effectieve hoofdmaaltijd die dag. De tijd dat ik bv na de voetbal nog vlug even stopte voor een kebab "gewoon voor de goesting", is met zulke prijzen toch echt wel verleden tijd.

Ik denk dat het 6,5 € is nu, en is voor nen Durum, wat ik altijd neem in de pita bar, met frit erbij in (kost evenveel met en zonder hier, want bijna iedereen neemt me frieten derin)

Dat zal ook regiogebonden zijn neem ik aan. Echt zo een pitabroodje, rond en het topje eraf, zeer zelden dat ik dat neem

Mail van ene Roy Cockrum ivm een schenking.
B*tch please, gtfo!!

Vandaag weer shemale van 19j. oud, op zoek naar avontuur. :eek: :eek:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet wat dat is de laatste dagen maar elke dag wel verschillende spammails met als onderwerp 'spuitkurk vs crepi, wat te kiezen?'
:crazy:

Ik krijg 500€ terug van Fluvius, al wat ik moet doen is op een link klikken, inloggen met mijn bankkaart (+ pincode) en dan zou ik het geld teruggestort krijgen.

Het begint hier vol te geraken, X-boxen, Ipads , Ipad pro's, Iphone 14 en nu weeral gewonnen

GeefeIiiciiteerrd!!Uw naam kwam naar voren voor een beloning van 'XBOX'_ Bevestiging nodig. Kennisgeving N0051883-36
XBOX <[email protected]>

Enkel de lotto en euromillions wil maar niet lukken :laugh:

Alhoewel met die loterij in Spanje heb ik 40.000.000 gewonnen is werk van maken om dat op te gaan halen....en dan die erfenis in Nigeria nog :)

Het begint hier vol te geraken, X-boxen, Ipads , Ipad pro's, Iphone 14 en nu weeral gewonnen

GeefeIiiciiteerrd!!Uw naam kwam naar voren voor een beloning van 'XBOX'_ Bevestiging nodig. Kennisgeving N0051883-36
XBOX <[email protected]>

Enkel de lotto en euromillions wil maar niet lukken :laugh:

Alhoewel met die loterij in Spanje heb ik 40.000.000 gewonnen is werk van maken om dat op te gaan halen....en dan die erfenis in Nigeria nog :)
Leuk hee en je moet er bijna niks voor doen.
Het wordt allemaal in u schoot geworpen.😁

Kan je eigenlijk ook een besmette IPhone hebben? Op computers is er antivirussoftware, maar wat zit er op een smartphone?

Ik zou niet weten waarom je op uw smartphone geen virussen kan krijgen. Het is wel zo dat je meestal via de Android store of Apple store uw apps installeert en dat is normaal een veilige manier. In tegenstelling tot een pc met Windows waarbij je meestal de software van een website gaat downloaden.
Op mijn smartphone van het werk staat er toch McAfee antivirus dacht ik.

Ik zou niet weten waarom je op uw smartphone geen virussen kan krijgen. Het is wel zo dat je meestal via de Android store of Apple store uw apps installeert en dat is normaal een veilige manier. In tegenstelling tot een pc met Windows waarbij je meestal de software van een website gaat downloaden.
Op mijn smartphone van het werk staat er toch McAfee antivirus dacht ik.
En als het via een andere apk-store gaat, even op https://www.virustotal.com/gui/home/upload gooien en je hebt ook weer een beeld. Maar meestal inderdaad de play-store.

Terug
Bovenaan