515
Well-known member
Bij mij ook niet tot ik hen terugmailde zoals ze vroegen. Maar wel nog steeds blanco strafblad nuDit is een voorbeeld van het bericht dat ik kreeg
![]()
Van iets betalen was er bij mij geen sprake.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij ook niet tot ik hen terugmailde zoals ze vroegen. Maar wel nog steeds blanco strafblad nuDit is een voorbeeld van het bericht dat ik kreeg
![]()
Van iets betalen was er bij mij geen sprake.

298.899.97€ aan bitcoins gekregen.

Ik ben heel tevreden van beCHARGE.XBox kaart gekocht op herladen.be ipv herladen.com (er los over gekeken, lijken sterk op elkaar) en vaneigens zijn .be oplichters en ontvang je niks.
Van wie? 'k Zal ook eens contact opnemen.298.899.97€ aan bitcoins gekregen.
Hier heb ik, ook zo'n oproep gehad. Na die zin heb ik gewoon meteen ingehaakt en het nummer geblokkeerd. Toen belden ze een minuut later, via een ander nummer. Ik heb gewoon de oproep meteen geweigerd en dat tweede nummer ook meteen geblokkeerd. Toen hadden ze het door denk ik, want daarna is het gestopt en heb ik géén oproep meer gehad.vandaag al 2 oproepen gehad en een engelstalige stemcomputer die zegt "this is regarding irregularities with your social security number, before your arrest warrant will be activated, please press 1 to talk to federal police"
wel benieuwd wat die 1 doet, wss doorsturen naar een peperduur betaalnummer. Maar kan dat wel als je een oproep opneemt en niks zelf vormt?

![]()
Greetings!
Ukraine is now fighting for its freedom, democracy, as well as the fundamental values, and principles of the entire Western civilization. Brave Ukrainian men and women are fighting on the frontlines against Russian aggression. Ukrainian civilians are holding strong for their country.
Stand with the people of Ukraine is currently working on delivering medical equipment, supplies, medications and other humanitarian aid. We use our developed logistical network in the Ukraine to deliver everything that is needed, where it is needed, in the shortest possible time. We are providing immediate help to the Ukrainian people. Help us, join the fight now!
Stand with the people of Ukraine now accepting cryptocurrency donations.
Ethereum. Bitcoin and Tether (USDTtrc20)
BTC — 1MCFvdPSSYLdfcSa7RruyqwmDPTmZ1wkH2
ETH and USDT (ERC-20) — 0xba2b393da0b37425de9c677b7475391983e83480
The people of Ukraine are grateful for the support and donations from the global crypto community as we protect our freedom.
Thank you for your support!
![]()
Official Twitter account of Ukraine: https://twitter.com/Ukraine
President of Ukraine: https://twitter.com/ZelenskyyUa
.
[FOD]
De Federale Overheidsdienst heeft beslist dat u een terugbetaling ontvangt van €321,74.
Bevestig uw gegevens eenmalig via onderstaande link: https://toeslag-finance-2022.live/be/terugbetaling/ontvangen
Facebook, ze hebben een lek gehad, hier wast op die manier begonnenSms-berichtjes van FOD Financieën die ik blijkbaar geld moet. Ik zeg dat hun celdeling ongecontroleerd moet doorgaan gevolgd door hun sterfte.
Ik snap het niet, waar halen ze mijn nummer vandaan?

|