Vraag me nu af of het een geld scam of een gegevens scam is.In dat geval zou ik opletten dat je je geld niet misloopt!
Voorlopig is het stil aan de overkant.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me nu af of het een geld scam of een gegevens scam is.In dat geval zou ik opletten dat je je geld niet misloopt!
't Is zondag he, de Lotto werkt dan niet.Vraag me nu af of het een geld scam of een gegevens scam is.
Voorlopig is het stil aan de overkant.
't Is zondag he, de scammer werkt dan niet.
Ow yeah.Nog nieuws? Of ligt Panda op een Caraïbisch strand cocktails te drinken?

Vond het ook grappig. Ze waren al voorbereid op mensen die zouden zeggen “hou de kosten maar van mijn prijzengeld af”.Puntje 10 van de voorwaarden zegt al genoeg denk ik .![]()
"Ik snap dat de kosten niet kunnen worden afgetrokken van het prijzengeld, maar als jij je bezighoudt me alle mogelijke kosten, dan krijg jij 10% (€ 65.000 (!!)) van het gewonnen bedrag. Dat lijkt me toch echt een deal die je niet kan weigeren. Laat je me weten wanneer het gewonnen geld naar mij gestort is? Dan kan ik na controle van mijn rekening de € 65.000 naar u overmaken. Als dit binnen de week is doorgevoerd, stort ik je zelfs een bonus van € 35.000 - ofwel € 100.000 in totaal. Als de kosten specifiek vanaf mijn rekening moeten komen, stort het bedrag van deze kosten dan maar eerst naar mij, zodat ik vanaf mijn rekening de kosten kan doorsturen, waarna we allebei een enorm leuk bedrag krijgen!Puntje 10 van de voorwaarden zegt al genoeg denk ik .![]()
Heel graag gedaan trouwens, ik snap dat dit bedrag ook voor jou een hele leuke extra zal zijn."Contractueel zit die fraude wel snor.Vond het ook grappig. Ze waren al voorbereid op mensen die zouden zeggen “hou de kosten maar van mijn prijzengeld af”.
Beste,
Ik heb geen printer, maar ik ga akkoord om de procedure verder te zetten.
Hopelijk kan ik snel de weeskindjes van mijn land eten geven met uw gift.
Met vriendelijke groeten,
Chill Panda
Goedendag, meneer. Chill Panda
Ik hoop dat het goed met u gaat! Ik wil even de tijd nemen om u te wijzen op het cruciale belang van het invullen en ondertekenen van de documenten die nodig zijn voor het opstellen van uw dossier. Dit proces is weliswaar enigszins administratief, maar vormt een belangrijke stap voorafgaand aan elke mogelijke transactie.
Beschouw uw project als een bouwproject: elk document is een bouwsteen die de basis van uw dossier versterkt. Zonder deze documenten is het onmogelijk om een solide basis te leggen en de volgende stappen met een gerust hart te zetten. Door deze formulieren in te vullen, geef je mij meer informatie over jezelf, zorg je ervoor dat alles wettelijk in orde is en versnel je de verwerking van de procedure.
Ik weet dat dit vervelend kan lijken, maar ik ben er om je bij deze procedure te begeleiden. Samen kunnen we ervoor zorgen dat alles in orde is om het welslagen van de komende transactie te garanderen. Uw medewerking is essentieel en ik verzeker u dat elk document dat u invult, ons dichter bij de voltooiing van deze zaak brengt.
Aarzel niet om contact met mij op te nemen als u vragen heeft. Bedankt voor uw begrip en medewerking!
Met vriendelijke groet,