Opgepast voor valse advertenties over hoge korting bij schoenenwinkels van Torfs of andere ketens.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren ook zo'n twee gemiste oproepen ontvangen, maar dan van een +281 nummer.Twee gemiste oproepen op Whatsapp. Volgens profielfoto een mooie blonde. Nummer begint met +263, landcode van Zimbabwe.
Collega op het werk daarstraks ook een +233 nummer.+233 hier. Ook een jonge blondine.![]()
Nu net nog eens op de Whatsapp van mijn gsm van het werk. Nu was het +98 (Iran).Twee gemiste oproepen op Whatsapp. Volgens profielfoto een mooie blonde. Nummer begint met +263, landcode van Zimbabwe.
Hetzelfde hier, een jonge blondine van in de twintig, +254 Kenya.Twee gemiste oproepen op Whatsapp. Volgens profielfoto een mooie blonde. Nummer begint met +263, landcode van Zimbabwe.

Collega op Whatsapp van haar werkgsm ook een gemiste oproep. Nog een andere landcode maar ook uit Afrika. Was dezelfde profielfoto als die bij mijn oproepHetzelfde hier, een jonge blondine van in de twintig, +254 Kenya.![]()
![]()
.In mijne mail zit er regelmatig een rsvp in mijn agenda die ik wel kan verwijderen, maar kunt ge dat niet blokken? Die spreidt zich over alle dagen en blijft daar gewoon staan om verwijderd te worden. Is weer een nieuwe techniek zeker om te zien of je je mail leest?
Ik heb al wat microsoft forums afgeschuimd, maar daar is er geen enkele oplossing te vinden.
Weet iemand of je dit in de settings niet kan blokken? Ik vind het raar dat dat in de agenda staat zonder dat je zelf op iets hebt geklikt...
Ik heb Outlook, misschien heb ik ooit dan misklikt ofzo, staat die ergens bij mijn geaccepteerde contacten ofzo dan?Bij Gmail is dat inderdaad de default setting: uitnodigingen van adressen waar je geen interactie mee hebt gehad of die niet in je contactenlijst staan, verschijnen niet zomaar in je agenda. Uitnodigingen van contacten verschijnen wel direct maar als tentative.
Mogelijks is er bij andere providers ook zo’n instelling.
Indien het altijd van hetzelfde adres komt, kan je via een rule die invite wel automatisch deleten bvIk heb Outlook, misschien heb ik ooit dan misklikt ofzo, staat die ergens bij mijn geaccepteerde contacten ofzo dan?
Altijd van "fedex". Hoe maak je zoiets aan dan?Indien het altijd van hetzelfde adres komt, kan je via een rule die invite wel automatisch deleten bv
Google meldingen zitten er ook tussen hier, zelfde MO, geen afzender... Regelrecht rapporteren als fishing, met telkens dezelfde lookScam van FOD Financiën zogezegd, betalingsopdracht personenbelastingen.
Zag er echt uit, maar geen zichtbare afzender. My minfin gaf snel duidelijkheid, regelrechte scam.
Daarnet eentje van europol omtrent pedofilie, precies of die gebruiken daarvoor een gmail adres.
Altijd van "fedex". Hoe maak je zoiets aan dan?
En heb mijn e-mail meldingen uitgeschakeld door de overvloed aan spam. Ik zie graag legit e-mails toekomen, maar altijd dezelfden bagger om de 15 minuten, so be it

Thx, maar zoals ik al gezocht heb is die optie nergens te bespeuren om gewoon zulke invites tegen te houden. Ik vrees dat ik even vaak kan gaan beginnen rules te maken als al die spam mails die binnen komen. Structureel tekort/missing option bij Outlook / microsoft dus...![]()
How to block meeting invites - Microsoft Q&A
This ad business has filled my calendar with a event invite / meeting request Everyday All day for a month at the time. The email address is: ******@face-interval.sunkmagic.net I cannot decline, delete, or modify this entry in my calendar. Can…answers.microsoft.com