Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bonus van de werkgever?Hier weer ene die een grote som naar mij wilt storten en mag 35% houden voor mezelf .![]()

Als mijne werkgever een bonus geeft is dat gewoonlijk een polo of een stylo (met naam van bedrijf op. )…Bonus van de werkgever?![]()

Niet gaan kijken want dat is teleurstellend.Beetje verwarrend hier nu. Kreeg een echte mail van Ebox en van Burgerprofiel dat mijn aanslagbiljet er was. Tegelijkertijd ook een spam mail zogezegd van Burgerprofiel dat ik een aanslagbiljet had. Gelukkig stonden er genoeg spelfouten in die laatste dat het meteen duidelijk was.
Ik weet het. Een mail om u te zeggen dat je een bericht hebt op site X waar dat bericht u dan doorverwijst naar het document op site Y. Zeer efficiënt.Niet gaan kijken want dat is teleurstellend.
PDF in burgerprofiel: "Er is aan aanslagbiljet PB beschikbaar op Myminfin"
AH - BEDANKT!

Als mijne werkgever een bonus geeft is dat gewoonlijk een polo of een stylo (met naam van bedrijf op. )…![]()
Ik heb een SMS gekregen van de FOD belastingen. Met een bit.ly (of dergelijke) link in. Nooope.Spam van FOD, terugbetaling belastingen +-300€.
Als ik verifieer, krijg ik het bedrag binnen de 48u.

Zonder zever. Ik heb al 6 maand een draagzak te koop op 2dehands met nul reacties op

Babyspullen an sich verkopen hier slecht. De zolder staat nog niet vol dus het staat er goed .Zonder zever. Ik heb al 6 maand een draagzak te koop op 2dehands met nul reacties op![]()
Ik gebruik 2dehands al lang niet meer, Vinted en lokale Facebook groepen zijn veel efficiënter. Maar je prijs moet ook wel goed zijn.Zonder zever. Ik heb al 6 maand een draagzak te koop op 2dehands met nul reacties op![]()

Geen interesse in een draagzak voor op zolder?Babyspullen an sich verkopen hier slecht. De zolder staat nog niet vol dus het staat er goed .

Ik weet zelfs al de prijs niet meer. Ik dacht 50€ ofzo. Nieuw 150 ofzoiets. Was een vrij duur ding.Ik gebruik 2dehands al lang niet meer, Vinted en lokale Facebook groepen zijn veel efficiënter. Maar je prijs moet ook wel goed zijn.![]()