Hoe bank kaartlezer van type LOGIN/SIGN/BUY gebruiken voor kaart met kaartlezer M1/M2

Five-seveN

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik ben het beu altijd maar Argenta (M1 M2) te moeten contacteren als de batterijen weer eens leeg zijn.
Er ligt hier ook een KBC kaartlezer (LOGIN/SIGN/BUY), de M2 komt overeen met een BUY actie denk ik, maar toch accepteert hij de return codes niet.
Is er misschien iemand die dit wel ooit aan de praat gekregen heeft? Ik las al over leading 0000s toevoegen aan het resultaat maar het resultaat is al 9 cijfers.
 
Geen optie om op een andere manier te tekenen? Bij Belfius en ING kan ik de vraag gewoon naar de app op mijn telefoon sturen. Axa ondersteunt ook itsme om te tekenen bijvoorbeeld.

Recent gerealiseerd dat ik eigenlijk het bakje enkel nog gebruik voor het bestellen van dienstencheques omdat dat via Klarna moet.

Belfius bakje laadt ook op via USB dacht ik. Misschien heeft jouw bank ook mogelijkheid tot dergelijke versie?
 
Ik ben het beu altijd maar Argenta (M1 M2) te moeten contacteren als de batterijen weer eens leeg zijn.
Er ligt hier ook een KBC kaartlezer (LOGIN/SIGN/BUY), de M2 komt overeen met een BUY actie denk ik, maar toch accepteert hij de return codes niet.
Is er misschien iemand die dit wel ooit aan de praat gekregen heeft? Ik las al over leading 0000s toevoegen aan het resultaat maar het resultaat is al 9 cijfers.
Wel vanaf de NL website, maar misschien ook mogelijk in BE.

Overstappen naar SMS-code​

Eigenlijk heeft u geen Digipass meer nodig. Gebruik gewoon uw mobiele telefoon. U ontvangt dan per overboeking een sms code. Gemakkelijker en net zo veilig. Zo vraagt u het aan:

  1. Rechts bovenin op uw persoonlijke online bankomgeving staat uw naam en een profielfoto
  2. Klik op uw naam, zodat het menu naar u uitklapt.
  3. Klik in het menu op ‘Wijzig manier van ondertekenen’.
  4. Controleer uw mobiele telefoonnummer en bevestig uw keuze voor SMS-code.
 
Terug
Bovenaan