Hλlf-Life

Ik wil Alyx ook wel spelen (heb de rest toch al gespeeld) maar om er een VR set voor te kopen heb ik er toch niet voor over.

Just do it! Kader het zo om de aankoop te rechtvaardigen; er zijn veel meer interessante VR exclusives dan PS5 exclusives en een headset kost maar de helft van een PS5 of nieuwe GPU. ;p

Just do it! Kader het zo om de aankoop te rechtvaardigen; er zijn veel meer interessante VR exclusives dan PS5 exclusives en een headset kost maar de helft van een PS5 of nieuwe GPU. ;p
Echt niet 😜
Ik ben er zeker van dat zo'n set niet echt veel gaat gebruikt worden bij mij. Voor die paar games die ik het de moeite vind ga ik er echt zoveel niet aan uitgeven.

Ook HL2 en Episode 1 en 2 nog eens gespeeld. Was nog eens leuk.

Aan die video docu te zien en het deel van Episode 3, kon je wel al uitmaken dat die er waarschijnlijk nooit nog zal komen. En gezien de markt vandaag ook niet zo oldskool (arena like) shooter vriendelijk meer is etc. zal men daar niet teveel tijd en resources meer aan willen spenderen.

HL2 RTX met meer moderne effecten zit ook nog ver precies. Is ook niet Valve zelf.

Laatst bewerkt:
so many rumors

we've been here before so many times... Let 2025 be the year please. :woohoo:

3772lqvqmgmz.gif

Man man man, het internet gaat in meltdown na die post van Shapiro :lol:

Het is wel heel moeilijk om niet mee in de hype te gaan (again...) maar het lijkt mij toch allemaal wat voorbarig om het muzikale debut van Shapiro als het startsignaal te gebruiken voor een nieuwe HL. :lol:

Ik denk dat ze HL3 best zsm releasen en het verhaal afwerken zodat iedereen terug mentale rust vindt, dit loopt uit de hand :lol:

Half Life 2 vond ik een waanzinnig spel. Mooie graphics, beklijvend verhaal. Uren, dagen, maanden heb ik in die wereld vertoefd. Ik benijd de tieners die het spel installeren en zeeën van tijd hebben om die magie te beleven.

Zee van tijd had ik toen zeker niet. :p Ik herinner me die dag nog vrij goed. Was een woensdag, ik fietste naar MyCom (ze hadden een andere naam toen maar vergeten), kocht het spel, dan naar huis. Ik hoopte heel de namiddag en avond te hebben om dat spel te spelen maar het installeren van zowel de games als Steam duurden zolang dat ik pas in de late namiddag ermee aan de slag kon.

Maar plezier heb ik er zeker aan beleefd toen! En nu nog altijd uiteraard.

Ik denk dat ze HL3 best zsm releasen en het verhaal afwerken zodat iedereen terug mentale rust vindt, dit loopt uit de hand :laugh:

too late 😅

Ik wil Alyx ook wel spelen (heb de rest toch al gespeeld) maar om er een VR set voor te kopen heb ik er toch niet voor over.
ik wil alyx spelen, heb een vr headset liggen ( psvr2)

maar ben te lui om die boel op te zetten.

ik haat het dat er aan dat vr gamen altijd zoveel voorbereiding is.

in mijn geval :

- contact lenzen aandoen ( niet nodig bij gewoon pc /gebruik, maar vr met slechts -2 aan mijn ogen is blijkbaar genoeg om er een blurfest van te maken. nochtans zit dat ding op mijn gezicht geduwd, en kan ik perfect een scherm zien op een meter of 2 afstand.
- salontafel uit de weg schuiven
- de vloer vrij maken van rommel en honden speelgoed
- die bril afstoffen en de lenzen reinigen want het is weer 6 maand geleden dat iemand er mee gespeeld heeft
- de rolluiken naar beneden doen want ik wil niet dat iemand mij van op straat bezig ziet gelijk één of andere gek
- er eindelijk aan beginnen en dan tot de conclusie komen dat die 2 shitty controllers weer plat zijn
- er eindelijk aan willen beginnen maar we moeten de kamer voor de 2494992ste keer hercaribleren omdat de vrouw een plant 10 cm opgeschoven heeft

na een uur stoppen en afleggen want koppijn. Repeat 6 maand later. resident evil village al 4 keer herstart en nog niet verder geraakt dan de proloog.

van die beat saber achtige toestanden vind ik wel leuk voor een half uurtje maar die 30 min voorbereiding is er mij te veel aan.

nu voor half life alyx overweeg ik echt om die pc adapter te kopen.. maarja het gaat weer dezelfde miserie zijn.

Jammer want HL2 is voor mij wss de beste game ooit.

Laatst bewerkt:
@zaj

Ik ben er 100% zeker van dat dit bij mij ook zo het geval zou zijn 😋
Zelfde indertijd met mijn stuur en pedalen om Gran Turismo te spelen. Veel te veel gedoe om telkens op de zetten en nadien weer op te bergen.

Damn da's ne hele voorbereiding. :D In vergelijking, al wat ik moet doen is de verdeelstekker aanzetten, mijn bril afdoen (ik heb prescription glasses gekocht hier), VR bril aanzetten en done. 2 mins werk. :unsure:

Terug
Bovenaan