Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt nietJust do it! Kader het zo om de aankoop te rechtvaardigen; er zijn veel meer interessante VR exclusives dan PS5 exclusives en een headset kost maar de helft van een PS5 of nieuwe GPU. ;p

Deze ook net tegengekomen?Man man man, het internet gaat in meltdown na die post van Shapiro![]()

Ik herinner me die dag nog vrij goed. Was een woensdag, ik fietste naar MyCom (ze hadden een andere naam toen maar vergeten), kocht het spel, dan naar huis. Ik hoopte heel de namiddag en avond te hebben om dat spel te spelen maar het installeren van zowel de games als Steam duurden zolang dat ik pas in de late namiddag ermee aan de slag kon.Vanwege de after credits scene in hlxWaarom zou het HL3 zijn en niet weer iets anders zoals Alyx?
Ik denk dat ze HL3 best zsm releasen en het verhaal afwerken zodat iedereen terug mentale rust vindt, dit loopt uit de hand![]()

ik wil alyx spelen, heb een vr headset liggen ( psvr2)Ik wil Alyx ook wel spelen (heb de rest toch al gespeeld) maar om er een VR set voor te kopen heb ik er toch niet voor over.