Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
To celebrate the 20th Anniversary of the release of Half-Life 2, we've gotten members of the HL2 team back to talk about the game's development, how we almost ran out of money, what it was like when we were hacked, what happened when we were sued by our publisher, the birthplace of Steam, and much more.
Je kan HL2 volledig in VR spelen met een mod en het werkt echt héél héél goed!Vandaag is m'n nieuwe graka geleverd, heb hier onlangs ook een Quest op de kop getikt en Alyx staat op de laagste prijs ooit.
Good times!![]()
Bedankt voor de tip, ik kijk er al naar uit om dat blikje naar die Combine z'n hoofd te gooien!Je kan HL2 volledig in VR spelen met een mod en het werkt echt héél héél goed!
Echt een aanrader!

Een jaar later kwam F.E.A.R uit met de nail gun.Kdenk eigenlijk niet dat er de laatste 20 jaar in eender welk spel al een wapen is verschenen dat even veel voldoening geeft als het pats pats pats piiiiieeeeeep pistool van HL2.![]()
Om nog maar te zwijgen van o.a. de pulse rifle en de zero point field energy manipulator, gravity gun voor de vrienden :') Die docu van 25 jaar Half-Life was idd een dikke aanrader, zoveel goeie insight, anekdotes etc. Ik herinnerder mij ook nog een hele hoop zaken uit HL2. Voor mij de beste (FPS) game die er ooit gemaakt is. Legendarischer en iconischer dan HL2 wordt het echt niet meer. Nooit meer.Schande moest je het nog niet hebben natuurlijk ;p
maar goeie move om HL2 en beide episodes enkele dagen volledig gratis te maken op steam. Dit is gaming canon en verplichte kost!
Tijd voor playthrough nummer god knows how many. Kdenk eigenlijk niet dat er de laatste 20 jaar in eender welk spel al een wapen is verschenen dat even veel voldoening geeft als het pats pats pats piiiiieeeeeep pistool van HL2.![]()
Om nog maar te zwijgen van o.a. de pulse rifle en de zero point field energy manipulator, gravity gun voor de vrienden :') Die docu van 25 jaar Half-Life was idd een dikke aanrader, zoveel goeie insight, anekdotes etc. Ik herinnerder mij ook nog een hele hoop zaken uit HL2. Voor mij de beste (FPS) game die er ooit gemaakt is. Legendarischer en iconischer dan HL2 wordt het echt niet meer. Nooit meer.
Ik onthoud vooral: "the right man in the wrong place can make all the difference in the world. So wake up, Mr. Freeman, wake up and smell the ashes."
mijn jaarlijks terugkerend game moment. Al sinds ik de orange box gekocht heb. Gewoon voor de fun nog es door Ravenholm wandelen.
In mijn opinie niet. Speel de eerste gewoon zoals hij is, en dan kun je nog eens Black Mesa spelen om te zien hoe creatief ze geweest zijn met sommige levels.is half life black mesa de beste manier om de eerste te spelen als je die nog nooit hebt gespeeld?
net gekocht op steam voor 4.87 euro. deze thread alleen al bracht de nostalgie terug